۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
اکران کمدی انفرادی در عید فطر

مسعود اطیابی که با ساخت دو فصل از «تگزاس» و «دینامیت»، به یکی از پرفروش‌ترین کارگردانان نیمه دوم دهه ۹۰ سینمای ایران تبدیل شده، حالا قرار است از چهارشنبه این هفته و در تجربه‌ای جدید، کمدی «انفرادی» را به روی پرده ببرد.

به گزارش ایمنا، مسعود اطیابی با اظهار رضایت از نمایش فیلم خود در این برهه زمانی، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فیلم خوبی را برای مخاطبان تولید کنیم تا کمی از بار اندوه این سالیان آنها کم کند. هر چند که زمان خوب نمایش نیز می‌تواند سبب شود تا مخاطبان بسیار به تماشای این فیلم بیایند.

اطیابی به رکوردشکی احتمالی انفرادی نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً انفرادی بسیار بیشتر از دینامیت خواهد فروخت و رضایت بیشتری از مخاطبان را جلب خواهد کرد. فیلم از بازی‌های خوب، لحظات مفرح و ساختار بسیار جذابی برخوردار است که مخاطب خود را به وجد خواهد آورد.

کارگردان تگزاس به ممیزی‌های این فیلم اشاره کرد و افزود: فیلم، یک‌بار توسط شورای پروانه نمایش دولت قبل مورد بازبینی قرار گرفت که حجم نسبتاً زیادی ممیزی نصیب فیلم شد که موجبات ناراحتی من را فراهم آورد. در شورای پروانه نمایش دولت جدید نیز چند مورد کوتاه بر فیلم وارد شد که چون این موارد، در فضای سرشار از احترام و دوستی مطرح شد، موجب رنجش من نشد. در نهایت فیلم با ممیزی‌هایی که اشکال چندانی به آن وارد نکرد، راهی پرده خواهد شد.

کمدی انفرادی در حالی از چهارشنبه این هفته در سینماهای سراسر کشور به روی پرده می‌رود که تا لحظه تنظیم این خبر، حدود ۲۵ میلیون تومان، پیش‌فروش بلیت داشته است.

کمدی انفرادی در تابستان ۱۳۹۸ جلوی دوربین رفت. در این فیلم، مهدی هاشمی، رضا عطاران و احمد مهران‌فر عهده‌دار نقش‌های اصلی هستند. برزو ارجمند، شقایق دهقان و سیروس همتی، دیگر بازیگران فیلم هستند.

کد خبر 571480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.