خدمت صادقانه و شفافیت در مسیر توسعه شهر از وظایف اصلی شوراها است

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر گرمسار گفت: شفافیت و خدمت صادقانه مطالبه مهم و جدی شهروندان از مدیران شهری است و شوراها باید این دو رکن مهم را به عنوان وظایف اصلی خود قلمداد کنند.

فتح‌الله معینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: امروز شفافیت و خدمت صادقانه از مطالبات مهم و جدی شهروندان از مدیران شهری است و شوراها باید این دو رکن مهم را به عنوان وظایف اصلی خود قلمداد کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که شوراها را مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم دانستند، افزود: شورای اسلامی شهر گرمسار از ابتدای دوره جدید تاکنون سعی کرده است تا با هم‌فکری نخبگان و صاحب‌نظران و کارشناسان و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های شهروندان و بهره‌گیری از نظرات آن‌ها، زمینه را برای ایجاد زیرساخت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، بهداشتی و عمرانی در مسیر رسیدن به شهری در شأن شهروندان فراهم کند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر گرمسار خاطرنشان کرد: امیدواریم تا در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، با همیاری شهروندان و همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم با توجه به اصل دانش‌محوری، برنامه‌های مدیریت شهری را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 571314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.