گلایه شهروندان از حفاری‌های غیرمجاز

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به گلایه مردم از حفاری‌های غیرمجاز دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: ارائه برنامه‌های حفاری دستگاه‌های خدمت‌رسان به شورای اسلامی شهر الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر پارسائیان امروز _چهارشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: وضعیت حفاری‌هایی که دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر یزد انجام می‌دهند با نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان در بخش‌های مختلف مواجه شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان مطابق قانون موظف هستند، برنامه‌های عمرانی خود در سطح شهر را به شورای اسلامی شهر ارائه کنند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در صورتی که دستگاه‌های خدمات‌رسان این اقدام را انجام دهند، علاوه بر اینکه نارضایتی‌های شهروندان را کاهش می‌دهد، زمینه برخی موازی‌کاری‌ها را نیز از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: در برخی از مناطق آبفا قسمتی را حفاری کرده و نزدیک به یک سال است که ترمیم آن انجام نشده است و حتی برخی از اقداماتی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند بدون دریافت مجوز از شهرداری بوده و شهرداری اصلاً خبری از آن نداشته است؛ لذا لازم است این موضوع از سوی شورای اسلامی شهر یزد پیگیری شود تا دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت کامل و در نهایت تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برنامه‌های خود را به شهرداری و شورای اسلامی شهر ارائه کنند.

پارسائیان گفت: آبفا بدون دریافت مجوز اقدام به حفاری کرده که خلاف قانون است و نباید هیچ حفاری توسط دستگاه‌ها بدون دریافت مجوز انجام شود.

کد خبر 571275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.