اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش+جزئیات

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته‌های آموزش‌وپرورش، سیزدهم اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، کارت ورود به جلسه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از سیزدهم اردیبهشت به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی و سال تولد اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۵۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

همچنین اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org منتشر شده است؛ بنابراین باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

کد خبر 571226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.