مردم اصفهان مشتاق حضور رئیس جمهور هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اصفهان برای حضور رئیس جمهور در اصفهان مشتاق هستند البته انتظار این بود که زودتر به این اشتیاق پاسخ داده شود؛ بخشی از این پاسخگو نبودن را باید درون استان جست‌وجو کرد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر آیت الله رئیسی به استان اصفهان اظهار کرد: اکنون هماهنگی‌های اولیه میان متولیان و مسئولان استانی و نهاد ریاست جمهوری در حال انجام است و رایزنی‌های فشرده و چندجانبه‌ای برای بررسی موضوعات سفر رئیس قوه مجریه به استان بررسی شده است.

وی ادامه داد: مردم اصفهان برای حضور رئیس جمهور در این شهر مشتاق هستند البته انتظار این بود که زودتر به این اشتیاق پاسخ داده شود، بخشی از این پاسخگو نبودن را باید درون استان جست‌وجو کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیر ارشد استان چندین ماه قبل علی رغم تمایل رئیس جمهور برای سفر به اصفهان، آمادگی خود را اعلام نکرد و متأسفانه این روند به نفع اصفهان تمام نشد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون وقت گلایه نیست، اظهار امیدواری کرد: استاندار اصفهان با تلاش بیشتر کم کاری‌ها و بی دقتی‌های قبلی را جبران کند.

کد خبر 571208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.