ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro در برابر آب مقاوم است

ویدئو تبلیغاتی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro به مقاومت آن در آب تا عمق ۳۰ متر اشاره می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی به صورت رسمی تأیید کرده است که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro هشتم اردیبهشت‌ماه رونمایی می‌شود، این محصول تا عمق ۳۰ متری زیر آب مقاوم است. شرکت هواوی ساعت هوشمند Watch GT 3 را اکتبر ۲۰۲۱ معرفی کرد، هم‌اکنون نیز برای رونمایی مدل جدید خود، یعنی Watch GT 3 Pro، در هشتم اردیبهشت‌ماه در چین آماده می‌شود.

ویدئو تبلیغاتی منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro را می‌توان علاوه بر مقاومت آب تا فشار پنج اتمسفر، در آب‌های عمیق نیز استفاده کرد. شرکت هواوی علاوه بر انتشار ویدئو تبلیغاتی، پوستری نیز منتشر کرده که جزئیات بیشتری درمورد ساعت هوشمند خود عنوان کرده است. این پوستر تأیید می‌کند که ساعت هوشمند ذکر شده از گواهی IP68 و استاندارد ضد آب EN13319 برای لوازم جانبی غواصی برخوردار خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro با استفاده از سیستم‌عامل HarmonyOS اجرا خواهد شد و طول باتری آن نیز حداکثر ۱۴ روز است. ظاهراً مدل ۴۲ میلی‌متری دارای ساختار سرامیکی خواهد بود و با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ در حالی که مدل ۴۶ میلی‌متری احتمالاً با قاب آلیاژ تیتانیوم عرضه خواهد شد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro در کنار محصولات دیگر هواوی مانند مچ‌بند هوشمند Band 7، تلویزیون Smart Screen V Pro و گوشی تاشو Mate Xs 2 رونمایی خواهد شد.

کد خبر 571192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.