رسیدگی به مباحث ترافیکی خیابان خاقانی در شورای ششم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مشکلاتی که از چهار منطقه شهرداری در کمیته نظارتی شورای ششم اصفهان بررسی و احصا شده است را تشریح کرد.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌های کمیته‌های نظارتی در مناطق، اظهار کرد: کمیته‌های نظارتی مطابق جدول برنامه‌ریزی شده در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در چهار منطقه پنج، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ تشکیل شد که به ترتیب منطقه ۱۲ با ۱۷ نفر ارباب رجوع، منطقه ۱۵ و پنج با هفت نفر ارباب رجوع و منطقه ۱۱ نیز شش نفر ارباب رجوع داشت.

وی با بیان اینکه اعضای کمیته نظارتی منطقه ۱۵ با حضور در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) در خیابان جی شرقی برای اقامه نماز ظهر و ملاقات با شهروندان این منطقه حضور یافتند، ادامه داد: اعضای این کمیته نظارتی در ملاقات مردمی از نزدیک با مشکلات و مسائل منطقه آشنا شدند، در این ملاقات شهروندان سوالات و پرسش‌های خود را مطرح و شهروندان پاسخ سوالات خود را دریافت کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بعد از جلسه کمیته نظارتی منطقه ۱۵ اعضای این کمیته بازدیدی از روند آزادسازی احداث رینگ چهارم داشتند، همچنین اعضای کمیته نظارتی منطقه پنج که در مناطق جنوب اصفهان فعال هستند در مسجد موسی‌بن‌جعفر خیابان خاقانی بعد از اقامه نماز دیدار مردمی داشتند تا مسائل و مشکلات منطقه را با حضور شهروندان بررسی کنند.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای رفع دغدغه شهروندان، خاطرنشان کرد: در کمیته‌های نظارتی مسائل و مشکلات مناطق احصا شد و یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان رسیدگی به مباحث ترافیکی خیابان خاقانی بود که قرار شد این موضوع در کمیسیون حمل‌نقل ترافیک شورای اسلامی شهر بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد و نتیجه اعلام شود.

نباتی‌نژاد در خصوص فعالیت اعضای کمیته نظارتی منطقه ۱۲، اظهار کرد: در منطقه ۱۲ مباحثی از جمله تفکیک فیزیکی، مسائل مالی، عوارض و تخفیف‌ها مد نظر قرار گرفت.

کد خبر 571084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.