ورود سازمان سینمایی برای رفع مشکل رضا رویگری

رئیس سازمان سینمایی گفت: از نزدیک پیگیر مشکلات رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان هستیم و این مشکلات به زودی مرتفع می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی اظهار کرد: از دیروز که از مشکل رضا رویگری اطلاع پیدا کردیم، با همسر وی و از طریق آنها با پزشکان معالج و دست‌اندرکاران آسایشگاه کهریزک در تماس بودیم.

وی افزود: به گفته همسرشان و بنا بر تاکید پزشک معالج رویگری، امکان نگهداری وی در منزل به علت پاره‌ای مشکلات و اختلالات جسمی به هیچ وجه وجود نداشت و با مساعدت و همکاری پزشک به آسایشگاه کهریزک و در شرایط مطلوب منتقل شده است.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم صبح امروز مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را مأمور کرد تا از نزدیک و حضوری در جریان روند نگهداری، درمان و شرایط رضا رویگری قرار گیرد.

خزاعی تصریح کرد: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده‌اش خواهیم بود و با تعاملاتی که با صندوق اعتباری هنر صورت گرفته است و اقدامات سازمان سینمایی و صداوسیما، مشکلات این هنرمند به زودی مرتفع می‌شود.

روز گذشته ویدئویی از حرف‌های تلخ رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک منتشر شد که خاطر طرفداران او را مکدر کرده است. رویگری در این ویدئو می‌گوید که از یک هفته قبل در آسایشگاه کهریزک رها شده است و امکان تماس با بیرون را هم ندارد و به کمک مردم و مسئولان نیازمند است.

کد خبر 570987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.