کمبودی در اقلام تنظیم بازاری اصفهان وجود ندارد/هر شانه تخم‌مرغ ۴۱ تا ۴۳ هزار تومان است

معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به فراوانی اقلام تنظیم بازاری در اصفهان گفت: درحال‌حاضر هیچ کمبودی در عرضه این اقلام وجود ندارد.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرغ، گوشت منجمد، تخم‌مرغ، روغن، شکر و برنج از اقلام تنظیم بازاری است که با نرخ مصوب عرضه می‌شود.

وی افزود: به دلیل آمار بالای جوجه‌ریزی و شرایط مناسب تولید مرغ هر شب ۲۰۰ تن مرغ برای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. ضمن آنکه بازار هم اشباع است به طوری که در چند هفته اخیر مرغ از ۳۱ هزار تومان به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان تغییر قیمت داد.

معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: گوشت منجمد گوساله و تخم‌مرغ نیز با نرخ مصوب عرضه می‌شود. هر شانه تخم‌مرغ ۴۳ هزار تومان نرخ گذاری شده است که تا ۴۱ هزار تومان هر عرضه می‌گردد.

ایراندوست تصریح کرد: مورد دیگر روغن است که دردفروشگاه‌های زنجیره در حال توزیع بوده و تأمین آن رو به ثبات است. همچنین شکر و برنج هم از دیگر اقلامی است که به طور فراوان با نرخ‌های تعیین شده توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: در مجموع توزیع همه اقلام تنظیم بازار در اصفهان در شرایط خوبی قرار دارد و به دلیل فراوانی، حتی کمتر از نرخ مصوب هم عرضه می‌شود.

کد خبر 570884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.