آمار کرونا اصفهان ۵ اردیبهشت؛ ۱ فوتی و ۸۹ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۸۹ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نو ر الدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت آمار بیمار، کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۵۴ و ۹۴۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۷ هزار و ۹۰۳ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۵۴۶ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تعداد ۲۰۴ هزار و ۷۱۹ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۷۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۲۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

سلطانیان در خصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۸ هزار و ۲۸۰ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۲ نفر بوده است.

وی گفت: ۱۱ هزار و ۶۶۲ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۷۸ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) یک مورد از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و موردی از فوتی‌های مشکوک به کرونا گزارش نشده است.

کد خبر 570821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.