جابه‌جایی ۵۱۲ میلیون XRP توسط کیف پول‌های ناشناخته

ربات ردیابی رمزارزی Whale Alert سه تراکنش XRP را شناسایی کرده است که در مجموع ۵۱۲/۱ میلیون XRP را حمل می‌کند. این تراکنش‌ها توسط غول فین‌تک ریپل و کیف‌پول‌هایی که Whale Alert آنها را با تگ ناشناخته برچسب‌گذاری کرده، انجام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس توئیت های ارسال شده توسط ردیاب رمز ارزی ذکر شده در بالا، در ۲۰ ساعت گذشته، سه مقدار خیره کننده XRP منتقل شده است. ریپل ۵۰ میلیون XRP کوچک‌ترین سهم از این سه را به کیف پول RL18-VN خود منتقل کرد که اغلب برای انتقال ارزهای دیجیتال به خارج از شرکت، مانند مؤسسات خیریه، صرافی‌ها و مؤسسات مالی استفاده می‌شود.

دو بخش دیگر از توکن‌های وابسته به ریپل شامل ۲۲۶,۴۳۹,۹۸۰ و ۲۳۵,۷۲۵,۲۸۰ XRP به ارزش ۱۶۳,۲۴۴,۵۴۰ دلار و ۱۷۰,۱۲۱,۶۰۰ دلار بودند. معادل کل مقادیر XRP جابجا شده تقریباً ۳۷۰ میلیون دلار است. Whale Alert فرستنده و گیرنده این دو مقدار XRP را به‌عنوان آدرس‌های ناشناخته برچسب‌گذاری کرده است، اما پلتفرم داده متمرکز بر ریپل Bithomp نشان می‌دهد که در هر دو مورد فرستنده و گیرنده صرافی رمز ارزی Uphold بوده است که وجوه را به صورت داخلی جابجا کرده است.

جابه‌جایی ۵۱۲ میلیون XRP توسط کیف پول‌های ناشناخته

مدیر عامل ریپل از قبیله گرایی کریپتو انتقاد می‌کند

برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، رئیس Ripple Labs در مصاحبه اخیر خود با CNBC، از قبیله گرایی در صنعت کریپتو انتقاد کرد و اظهار داشت که این یک مشکل اصلی در این صنعت است که پیشرفت آن را در مقیاس بزرگ کند می‌کند.

خود گارلینگ هاوس علی‌رغم XRP، بیت کوین و اتریوم را نیز هولد می‌کند و به عنوان یک مدیر اجرایی سابق در یاهو، شرکت‌های زیادی را دیده که توانستند در طول رونق دات کام در دهه ۱۹۹۰ به خوبی با هم همزیستی داشته باشند.

گارلینگ هاوس در این مصاحبه اعتراف کرد که از عدم هماهنگی بین رهبران شرکت‌های رمز ارزی و جوامع و عدم وجود مقررات کافی از سوی مقامات ایالات متحده شوکه شده است.

کد خبر 570792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.