سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری سامسونگ در متاورس

سامسونگ از فروشگاه متاورس خود با نام Samsung ۸۳۷X ابداع شد، اکنون ۲۵ میلیون دلار در DoubleMe، یک استارت آپ متاورس مستقر در کره جنوبی، سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برخی از شرکت‌های بزرگ در کره جنوبی مانند Coentry Investment و NH Investment نیز حمایت گسترده‌ای از DoubleMe از نظر تأمین مالی نشان داده‌اند. علاوه بر این، DoubleMe همچنین از شرکت‌های بزرگ جهانی مانند Orange، T-Mobile و Vodafone پشتیبانی زیادی دریافت کرده است.

DoubleMe از ایده و افکار هییونگ کیم (Heeyoung Kim)، مایکل کوچینسکی (Michael Kuczynski) و آلبرت کیم(Albert Kim) سرچشمه گرفته است. این استارت‌آپ متاورس در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. این استارت‌آپ عمدتاً بر ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در تبدیل واضح ویدئوهای دو بعدی به سه بعدی متمرکز بود.

بدون شک، DoubleMe به عنوان یک حرکت مثبت در صحنه بازار متاورس دیده می‌شود. زمانی که این شرکت TwinWorld را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم متاورس متمرکز بر هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR)، همه روی DoubleMe متمرکز شدند؛ آن‌ها می‌دانستند که در صحنه کریپتو و متاورس به عنوان یک غول بزرگ رشد خواهد کرد. TwinWorld از آن زمان تاکنون توجه بسیاری از کاربران، شرکا و سرمایه‌گذاران بالقوه را به خود جلب کرده است.

تمرکز استارت‌آپ با واقعیت افزوده ایجاد این هم‌افزایی است که ابعاد فیزیکی و مجازی را به هم متصل می‌کند و بودجه سامسونگ کمک بزرگی برای سرعت بخشیدن به رشد این شرکت است.

کد خبر 570788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.