کاهش خاموشی‌ها در سامان با بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلوولت

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرا و بهره برداری پروژه اصلاح و بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت شهرستان سامان، گفت: کاهش خاموشی‌ها، برق رسانی به مشترکین جدید روستایی و شهری، رفع افت ولتاژ احتمالی و… از مزایای اجرای این پروژه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فرهزاد امروز_ دوشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در ادامه بازدیدهای خود از شهرستان‌های ده گانه استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهرستان سامان از طرح پیشنهادی احداث خط دو مداره ۲۰ کیلوولت سه راهی شوراب صغیر تا مزرعه امامی این شهرستان بازدید شد و مزایا و جزئیات اجرای این طرح مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: فرماندار شهرستان سامان هم از اجرا و بهره برداری پروژه اصلاح و بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت این شهرستان و افزایش تعداد فیدرهای خروجی این پست با احداث دو فیدر جدید خبر داد.

فرهزاد با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، گفت: کاهش خاموشی‌ها، برق رسانی به مشترکین جدید روستایی و شهری، رفع افت ولتاژ احتمالی و… از مزایای اجرای این پروژه است.

گنجعلی فرماندار شهرستان سامان نیز با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی با توجه به وابستگی روز افزون زندگی مردم به انرژی برق یک نیاز اساسی است، خدمات شرکت توزیع برق را در این شهرستان قابل تقدیر ارزیابی کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار، کارکنان امور برق شهرستان سامان درخواست‌ها و مسائل خود را در حضور مدیرعامل این شرکت عنوان کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 570777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.