راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در آینده‌ای نزدیک دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت‌ شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در آینده‌ای نزدیک، اظهار کرد: در حال حاضر از سامانه شورای اسلامی شهر برای این منظور استفاده می‌شود، سامانه شهرداری نیز آماده شده است و به‌زودی از آن رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع‌رسانی به شهروندان با راه‌اندازی این سامانه پیگیری می‌شود، ادامه داد: هدف اصلی برای ایجاد سامانه سوت‌زنی شورای اسلامی شهر، ایجاد یک‌راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع از سوءجریان‌ها و فسادهای اداری است و این سامانه به‌صورت ساده برای عموم شهروندان در دسترس است.

رئیس‌کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اطلاعاتی که توسط شهروندان به این سامانه گزارش شده به نهادهای مربوط در شهرداری منتقل می‌شود و شورای اسلامی شهر صحت آن را پیگیری می‌کند، هدف از راه‌اندازی این سامانه اعلام تخلف‌ها، رانت‌ها و سوءجریان‌ها در بدنه مدیریت شهری است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات برای اطلاع‌رسانی ایجاد این سامانه در آینده‌ای نه‌چندان دور به صورت وسیع‌تری در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

مصور با اشاره به موضوع‌های ثبت شده در سامانه سوت‌زنی، گفت: بخش عمده‌ای از موضوعات ثبت شده در این سامانه مربوط به مباحث عمومی است و تنها یک تا دو مورد مربوط به عملکرد اشتباه و مباحثی بوده که ممکن است منجر به سوءجریان اداری و مالی شود.

وی در خصوص مزیت‌های عملیاتی‌شدن این طرح، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود، علاوه بر این امکان نظارت عامه و همگانی برقرار می‌شود و فرصت تخلف و سوءاستفاده نیز از بین می‌رود.

کد خبر 570737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.