مچ‌بند هواوی Band 7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مچ‌بند هواوی Band 7 نازک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل خود خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت هواوی قصد دارد در رویدادی که قرار است بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۲ برگزار شود، از یک مچ‌بند هوشمند به نام Band 7 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که مچ‌بند هوشمند جدید با ضخامت کمتر از یک سانتی‌متر و وزن فقط ۱۶ گرم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات فاش شده حاکی از این است که مچ‌بند هواوی Band 7 از ۹۶ حالت ورزشی، عملکردهای نظارت بر سلامت، پرداخت ویچت، اتصال به صفحه‌نمایش هوشمند و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. مچ‌بند هوشمند نسل قبلی، یعنی Band 6 هواوی، دارای طراحی جذاب مستطیلی شکل است و ظاهراً نسل جدید نیز طراحی مشابهی را به ارث می‌برد. با گذشت زمان مشخص می‌شود که هواوی چه گزینه‌های پیشرفته‌تری را به Band 7 اضافه خواهد کرد.

هواوی Band 6 دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED مستطیلی و بند ساعت نیز از جنس سیلیکون است. این گجت پوشیدنی قابلیت‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون (SpO2)، ردیابی خواب و نظارت بر استرس را ارائه می‌دهد و از ۹۶ حالت ورزشی مختلف مانند دویدن، دوچرخه‌سواری کردن و طناب زدن پشتیبانی می‌کند. باتری مچ‌بند هواوی Band 6 می‌تواند حداکثر ۱۴ روز دوام بیاورد. با یک بار شارژ پنج دقیقه‌ای این باتری، میزان شارژدهی آن دو روز افزایش پیدا می‌کند. گجت پوشیدنی ذکر شده از بلوتوث۵ و اندروید۶ و بالاتر پشتیبانی می‌کند. با استفاده از Band 6 می‌توان تماس‌های دریافتی، پیام‌های متنی و به‌روزرسانی آب‌وهوا را مشاهده کرد و موسیقی را نیز کنترل کرد.

کد خبر 570673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.