رندرهای رسمی پهپاد DJI Mini 3 Pro منتشر شد

رندرهای رسمی منتشر شده از DJI Mini 3 Pro نشان از تثبیت‌گر سه‌محوره دوربین این پهپاد دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رندرهای رسمی پهپاد DJI Mini 3 Pro به عرضه بسته باتری هوشمند پرواز موسوم به Battery Plus در کنار این پهپاد جدید اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد که محصول ذکر شده از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، گشودگی دیافراگم این دوربین f/1.7 و فاصله کانونی آن ۲۴ میلی‌متر خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که امکان جابه‌جایی آزادانه دوربین این پهپاد فراهم خواهد شد و بریدگی تعبیه شده روی شاسی آن، امکان تصویربرداری عمودی را ارائه خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های پهپاد DJI Mini 3 Pro می‌توان به سیستم تثبیت‌کننده سه‌محوره دوربین آن اشاره کرد. این پهپاد از سیستم‌های پیشرفته خلبانی (APAS 4.0) و همچنین Ocusync 3.0 پشتیبانی خواهد کرد.

فناوری‌های Ocusync 3.0 و APAS 4.0 به پهپاد DJI Mini 3 Pro اجازه می‌دهد به صورت مستقل از برخورد با موانع جلوگیری کند. قیمت این پهپاد با باتری، در اروپا ۷۳۹ یورو خواهد بود. در حالی که قیمت این پهپاد با کنترلر RC-N1 معادل ۸۳۹ یورو و با کنترلر جدید DJI برابر با ۹۹۹ یورو خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که کنترلر RC از نمایشگر بزرگ بهره خواهد برد. پهپاد DJI Mini 3 Pro در ۱۰ مه معرفی خواهد شد، البته شرکت DJI هنوز این تاریخ را به صورت رسمی تأیید نکرده است.

https://www.notebookcheck.net/DJI-Mini-3-Pro-First-official-render-images-leak-from-multiple-sources.615117.0.html

کد خبر 570667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.