تلاش شورای ششم برای همفکری با نمایندگان اصفهان/ ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست

تلاش شورای ششم برای همفکری با نمایندگان اصفهان، سلامت جامعه وابسته به خانواده، مشخص شدن متولی بافت تاریخی اصفهان، فوت دختر جوان بر اثر سقوط، ۳۰ اقدام مدیریت شهری برای شهر زندگی، بی‌توجهی به بایسته‌های شهر در حوزه برنامه و بودجه وفرهنگ حفاظت از محیط زیست در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تلاش شورای ششم برای همفکری با نمایندگان اصفهان در مجلس، سلامت جامعه در گروی سلامت خانواده، مشخص شدن متولی بافت تاریخی اصفهان، فوت دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع، ۳۰ اقدام مدیریت شهری برای تحقق شهر زندگی، بی توجهی به بایسته‌های شهر در حوزه برنامه و بودجه، مشارکت مردمی در برنامه‌های ماه رمضان و روز زمین پاک، فرصتی برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست را در این بسته خبری پارلمان شهری مرور می‌کنیم.

تلاش شورای ششم برای همفکری با نمایندگان اصفهان در مجلس

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه، گفت: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق به حدود ۸۰ مورد از مشکلات و درخواست‌های شهروندان پاسخ دادند؛ تلاش مدیریت شهری این است که برپایی میز خدمت در هفته‌های آینده نیز تکرار شود.

سلامت جامعه در گروی سلامت خانواده است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: سلامت جامعه در گروی سلامت خانواده است.

متولی بافت تاریخی اصفهان به زودی مشخص می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بافت تاریخی اصفهان بیش از ۴۰ سال بدون متولی است، گفت: با نامه‌نگاری‌های انجام شده درصدد هستیم که به زودی مسئول و متولی این بافت در اصفهان مشخص و جبران ناکارآمدی سال‌های گذشته انجام شود...

فوت دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع

رئیس شورای شهرستان اردل گفت: سقوط از ارتفاع موجب مرگ دختری جوان شد و خانواده وی هنوز پیدا نشدند.

۳۰ اقدام مدیریت شهری برای تحقق شهر زندگی

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ۳۰ انتظار از مدیریت شهری که در شکوفا شدن هر کدام از آنها منافع و ثمرات فراوانی برای شهر نهفته است را تشریح کرد.

بی‌توجهی به بایسته‌های شهر در حوزه برنامه و بودجه

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بایسته‌های اصفهان در حوزه برنامه و بودجه مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، در سفر احتمالی رئیس‌جمهور باید در هر نقطه از شهر، ضمن برشمردن توانمندی‌ها و مشکلات اصفهان برای آن برنامه طلبید.

مشارکت مردمی در برنامه‌های ماه رمضان

سخنگو و عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امسال در مدل تحول‌یافته مشارکت مردم و نوع حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مردمی تغییرات خوب و مؤثری رخ داده است.

روز زمین پاک، فرصتی برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست

مشاور کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه روز زمین پاک فرصتی برای آگاهی و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست است، گفت: با اندیشیدن به اینکه ما تنها یک زمین داریم، اهمیت حفاظت و نگهداری از آن برای ما مشخص شده و تجلی می‌یابد.

کد خبر 570599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.