نیکوکاران اصفهانی حمایت از ۱۰هزار و ۷۱۲فرزند یتیم را به‌عهده گرفتند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با قدردانی از حضور خیران در پایگاه‌های حامی‌یابی استان، گفت: نیکوکاران اصفهانی از ابتدای ماه رمضان تاکنون، حمایت از ۱۰هزار و ۷۱۲نفر از فرزندان ایتام و محسنین را به‌عهده گرفتند.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم نیکوکار اصفهان از ابتدای ماه رمضان تاکنون، با حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی استان، حمایت از ۱۰ هزار و۷۱۲ نفر از فرزندان ایتام و نیازمند را به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در شب بیست‌ویکم ماه رمضان امسال، سه هزار و ۵۰۰ حامی، حمایت از پنج هزار فرزند تحت پوشش این نهاد را پذیرفتند، افزود: مشارکت هم‌استانی‌ها در این طرح، نه تنها گره‌گشای بخشی از مشکلات زندگی نیازمندان است، بلکه مسیر رشد و تعالی علمی و اجتماعی آینده‌سازان جامعه را هموار می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، خواستار حضور حداکثری خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین شد و تصریح کرد: درحال‌حاضر بیش از ۳۰ هزار فرزند زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که هنوز تعدادی از این فرزندان در انتظار حمایت خیران هستند.

وی با قدردانی از نیکوکاران و دعوت عموم مردم برای مشارکت در حمایت از مددجویان گفت: هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و با مراجعه به پایگاه‌ها و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری، برای حمایت از ایتام و محسنین اقدام کنند.

کد خبر 570577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.