عربستان سعودی در حال بررسی استفاده از بلاکچین

در گزارشی به نقل از یک مقام دولتی آمده است که عربستان سعودی در حال بررسی استفاده از رمزارزها در این کشور و همچنین پذیرش بلاکچین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در گزارش آنلاک مدیا آمده است که شاهزاده، بن عبدالله آل مشاری، دستیار وزیر کشور در امور فناوری، گفته است: قبل از اینکه عربستان سعودی بتواند با موفقیت راه حل های مبتنی بر بلاکچین بسازد، باید کارهای بیشتری انجام شود. او گفت: جلسات متعدد و و بینارهایی وجود داشته است که در مورد پیاده سازی بلاکچین در دولت بحث شده است، اما به نظر من، همه این مطالعات و مقررات نمی‌توانند راه حل‌هایی را بر روی بلاکچین ایجاد کنند، مگر اینکه افراد با استعداد و مبتکر در این نهادها داشته باشیم که بتوانند راه حل‌هایی را با استفاده از بلاکچین وب ۳ و ارزهای رمزنگاری شده توسعه دهند.

در همین حال، آل میشاری پیشنهاد کرد که پادشاهی نه تنها باید متخصصان بلاکچین را استخدام کند، بلکه باید با دانشگاه‌ها برای توسعه یک برنامه درسی در بلاکچین و وب ۳ همکاری کند. در حالی که دولت عربستان هنوز تصمیمی در مورد استفاده از رمزارزها اتخاذ نکرده است، یک نظرسنجی اخیر نشان داد که بیش از نیمی از ساکنان این کشور معتقدند که باید از رمزارزها برای پرداخت استفاده شود. Bitcoin.com News گزارش داد که ساکنان این کشور، سهولت ارسال وجوه به آن سوی مرزها و همچنین هزینه کم جابجایی وجوه را به عنوان دلایل خود ذکر می‌کنند.

کد خبر 570562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.