هدفون سونی WH-1000XM5 به حذف نویز قوی مجهز خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون سونی WH-1000XM5 احتمالا به سیستم حذف نویز تطبیقی (ANC) بهبودیافته مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی رندرهای رسمی هدفون بعدی سونی به نام WH-1000XM5 در کنار بعضی از مشخصات احتمالی آن منتشر شده است، رندرهای ارائه شده نشان می‌دهد که تغییرات کوچک اما قابل‌توجهی در طراحی این هدفون نسبت به مدل قبلی آن اعمال شده است.

ظاهر هدفون‌های آینده سونی، بهتر از نسل قبل این محصول به نظر می‌رسد، این محصول از ایرپدهای بزرگ‌تر و هدبند بهتر بهره می‌برد. لولای نگه‌دارنده ایرپدها نیز در مدل جدید اصلاح شده‌اند. احتمالاً این تغییرات به راحتی بیشتر کاربران هنگام استفاده از هدفون‌ها کمک خواهد کرد. دکمه پاور WH-1000XM5 احتمالاً با یک سوئیچ کشویی جایگزین شده است؛ درحالی‌که یک دکمه NC/Ambient نیز به جای دکمه سفارشی قرار گرفته است.

هدفون جدید WH-1000XM5 سونی با هر بار شارژ و در صورت فعال بودن قابلیت ANC، تا ۴۰ ساعت پخش بدون وقفه موسیقی دوام خواهد آورد. به منظور مقایسه، مدل XM4 با هر بار شارژ و در شرایط مشابه ۳۰ ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که مدت زمان نیاز برای شارژ کردن هدفون جدید WH-1000XM5 سونی نسبت به قبل افزایش یافته است، به طوری که برای شارژ کامل این هدفون‌ها به ۳.۵ ساعت زمان نیاز است.

کد خبر 570411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.