از کشف جسد تکه تکه در سطل زباله تا بازداشت ۱۸ تیرانداز در مراسم فاتحه‌خوانی

کشف جسد تکه تکه در سطل زباله، سقوط مرگ‌بار یک دختر از آبشار، خودکشی جوان ۲۱ ساله پس از قتل نامزد خود، نجات کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات سقز، دستگیری عوامل تیراندازی زاهدان، بازداشت ۱۸ تیرانداز در مراسم فاتحه‌خوانی را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در ساعت ۶:۱۰ در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درخصوص پیدا شدن گونی آغشته به خون در سطل زباله در محدوده علائین شهر ری، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مأموران با تعدادی از اعضای قطعه قطعه شده از بدن مردی میانسال روبه‌رو شدند که مقدار زیادی پودر آویشن روی آن پاشیده شده بود و با هماهنگی‌های با قاضی کشیک ویژه قتل، تحقیقات تخصصی در راستای کشف دیگر اعضای بدن مقتول و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی و رصدهای میدانی در کوچه‌های اطراف محل کشف جسد، جوان ۲۰ ساله‌ای را درحال انتقال وسایلی از منزل خود به داخل خودروی پراید با چهره پریشان مشاهده کردند که در بررسی انجام شده در بین وسایل پودر آویشن مشاهده می‌کنند و در نهایت با توجه به اینکه روی جسد کشف شده نیز پودر آویشن ریخته شده بوده به فرد مشکوک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضائی منزل فرد مورد بازدید شد، تصریح کرد: مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی با ورود به منزل آثار خون را در محل مشاهده کردند و در بررسی‌های بیشتر قطعات دیگر بدن مقتول داخل یک گونی کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در تحقیقات متهم به قتل مرد ۴۰ ساله اقرار و اظهار کرد چند روز قبل با مقتول در میدان شهرری آشنا شده و مدتی با هم دوست بودند تا اینکه شب حادثه او را به منزل خود برده و درخصوص موضوعی با یکدیگر درگیر و با چند ضربه چاقو او را به قتل رسانده و بدنش را قطعه قطعه کرده است. پس از پایان تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجعه قضائی شد.

سقوط مرگ‌بار یک دختر از آبشار

ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سقوط یک خانم در آبشار لندی شهرستان اردل گزارش شد و بلافاصله دو تیم به صورت زمینی و یک تیم توسط بالگرد به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: باوجود صعب‌العبور بودن منطقه لندی، گروه‌های امدادی پس از طی کردن مسیر سخت گذر به آبشار لندی محل حادثه رسیدند اما دختر جوان به علت ضربه به سر و خونریزی مغزی جان باخته بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وی توسط نیروهای امدادی و افراد محلی پس از چندین ساعت و گذر از مناطق صعب‌العبور به منطقه امن انتقال و سپس به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

خودکشی جوان ۲۱ ساله پس از قتل نامزد خود

سرهنگ سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: ساعت ۲۴ پنجشنبه شب یکم اردیبهشت‌ماه، جوان ۲۱ ساله‌ای با مراجعه به منزل نامزد ۱۶ ساله خود با اسلحه پس از کشتن وی به زندگی خود پایان داد.

وی افزود: این جوان نامزد دختر خاله خود بود و پدر و مادر دختر قبلاً فوت کرده بودند و وی نزد عموی خود زندگی می‌کرد. علت و انگیزه قتل درحال بررسی است.

نجات کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات سقز

مهدی خوش قدم معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: با اعلام به واحد عملیاتی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر کردستان در ساعت ۱۴:۲۸ دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری، دو تیم عملیاتی کوهستان و دو دستگاه آمبولانس به ارتفاعات روبروی روستای «گوگجه» اعزام شده و مصدوم ۵۵ ساله را نجات دادند.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۹۵ محور سقز به مریوان و در «روستای گوگجه» به دلیل سقوط کوهنورد از کوه به وقوع پیوست که پس از وقوع این حادثه نجاتگران پایگاه امداد و نجات گردنه صاحب شهرستان سقز به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادی ساعت ۱۸:۰۵ آغاز شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه عملیات نجات کوهنورد ۵۵ ساله تا ۰۰:۵۰ بامداد روز سوم اردیبهشت ماه ادامه داشت، ادامه داد: مصدوم ۵۵ ساله رهاسازی شده به علت سقوط از ارتفاع دچار شکستگی لگن و مچ پای چپ شده بود که نجاتگران در محل به وسیله تجهیزات تخصصی تا ارتفاع دو هزار و ۹۵۰ متری پیاده اقدام به انتقال مصدوم کرده و به مرکز درمانی شفای شهرستان سقز منتقل شد.

دستگیری عوامل تیراندازی زاهدان

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان قرار دارد، بامداد امروز مورد تیراندازی برخی از اشرار قرار گرفت و در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان که در محل ایست بازرسی بوده به شهادت رسیده است. عوامل این درگیری دستگیر شدند و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی درحال انجام است.

گفته می‌شود در عملیات نیروهای جان برکف سپاه چند نفر شرور و عاملان این حادثه تیراندازی که سرنشین یک دستگاه خودرو سواری بودند دستگیر شده‌اند.

بازداشت ۱۸ تیرانداز در مراسم فاتحه‌خوانی

حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان اظهار کرد: به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه‌خوانی دریکی از نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی تعداد ۱۸ نفر از عاملان اصلی تیراندازی‌های مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون با وی قاطعانه برخورد خواهد شد.

کد خبر 570340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.