"میز خدمت"؛ مکمل ملاقات مردمی و کمیته‌های نظارتی

رئیس‌شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استقرار "میز خدمت"‌در مصلای نماز جمعه اتفاق خوبی‌ بوده و مدیریت شهری به سراغ شهروندان رفته است تا پاسخگوی چالش‌ها و مشکلات آنها باشد، در واقع "میز خدمت" مکمل ملاقات مردمی و کمیته‌های نظارتی شورای ششم شهر اصفهان است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به احصای مشکلات مردمی در "میز خدمت" شهرداری اصفهان در مصلای نماز جمعه، اظهار کرد: طی چند روز گذشته فعال شدن "میز خدمت" در نماز جمعه برای رسیدگی به مشکلات مردمی به شهروندان اطلاع‌رسانی شده بود.

وی با بیان اینکه تعدادی از معتمدان محلات برای ارائه مشکلات مردمی از محلات شهر اصفهان به "میز خدمت" مدیریت شهری در مصلای نماز جمعه مراجعه داشتند، ادامه داد: در مجموع حدود ۸۰ درخواست از شهروندان به "میز خدمت" مدیریت شهری اصفهان برای رسیدگی ارائه شد و مراجعه‌کننده‌ها از مناطق مختلف بودند.

رئیس‌شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از سوی مدیریت شهری به شهروندان اطلاع‌رسانی شده بود که محلاتی مانند ملک‌شهر، خوراسگان و رهنان که برخوردار از نماز جمعه مستقل هستند، در هفته‌های آینده در نماز جمعه همان محلات مدیریت شهری برای رسیدگی به مشکلات مردمی حضور می‌یابند.

وی با تاکید بر اینکه در مصلای نماز جمعه بیشتر افراد مراجعه‌کننده به "میز خدمت" شهرداری اصفهان از مناطق مرکزی، جنوبی و شمال اصفهان بودند، گفت: درخواست‌های شهروندان رسیدگی به رفع نیازهای آنها در محلات بود، بعضی از درخواست‌ها مانند آسفالت محله عمومی و تعدادی از درخواست‌ها نیز شخصی بود، برخی افراد درخواست‌هایی در مورد املاک شخصی خود ارائه دادند و خواستار صدور پروانه و یا رفع مشکلات در ساخت‌وساز بودند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: تعدادی از مشکلات مردمی در جلسه "میز خدمت" قابل بحث و بررسی بود و برای رفع مشکلات ارائه شده، اعضای شورای ششم، شهردار اصفهان و شهرداران مناطق دستور لازم را می‌دادند.

وی با بیان اینکه تعدادی از درخواست نیز به کمیته‌های نظارتی ارجاع داده شدند، ادامه داد: این کمیته‌ها روزهای یکشنبه در مناطق تشکیل می‌شود تا تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه شهردار منطقه با بازدید از محله و ارزیابی نهایی، مشکلات مردمی را حل و فصل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در مجموع برنامه استقرار "میز خدمت" در مصلای نماز جمعه اقدام مؤثری است و شهروندان نیز از این برنامه استقبال خوبی داشتند، ضروری است در آینده این نوع اقدامات برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان افزایش یابد.

وی افزود: مدیریت شهری برای عملیاتی شدن این نوع برنامه‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد تا با اعلام و ثبت نام قبلی شهروندان، بتوانیم پاسخگوی آنها باشیم.

نورصالحی با اشاره به‌حضور انبوه شهروندان در مصلای نماز جمعه و ارزیابی عملکرد "میز خدمت" برای پاسخگویی به آنها، اظهار کرد: استقرار "میز خدمت" در مصلای نماز جمعه اتفاق خوبی بوده و مدیریت شهری به سراغ شهروندان رفته است تا پاسخگوی چالش‌ها و مشکلات آنها باشد، در واقع "میز خدمت" مکمل ملاقات مردمی و کمیته‌های نظارتی شورای ششم شهر اصفهان است.

کد خبر 570243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.