رونق توریسم در شهر گل‌وگلاب/ ۲۰ اقدام شاخص شورای‌ششم اصفهان

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "رونق توریسم در شهر گل و گلاب"، "تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان در "میز خدمت"، "توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری"، "لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال"، "تکمیل خط دو قطار شهری تا چهار سال آینده"، "تقدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راننده خلاق شهرداری"، "تکمیل شهرسازی الکترونیک و ثمرات بهینه برای شهروندان، "۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت بزرگ مردان ارتش"، "پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی" و "ثبت ۲۰ اقدام شاخص در کارنامه شورای ششم اصفهان طی هفت ماه" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

رونق توریسم در شهر گل و گلاب

دغدغه‌های فراوانی در خصوص روشن نگه داشتن چراغ گردشگری در کاشان و رونق بخشیدن به توسعه این صنعت وجود دارد که تنها با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های ذی‌ربط ممکن خواهد شد و لازم است تلاش بیشتری برای توسعه گردشگری در کاشان وجود داشته باشد تا شاهد از نفس افتادن این صنعت در شهر خانه‌های تاریخی نباشیم.

تلاش مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان در "میز خدمت"

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میز خدمت مدیریت شهری از دوم اردیبهشت‌ماه در مصلای نماز جمعه برای ۹ منطقه شهرداری اصفهان فعال است تا شهروندان این مناطق بتوانند درحوزه‌های شهری مسائل و مشکلات محل زندگی خود را با اعضای شورای اسلامی شهر جهت پیگیری بیشتر مطرح کنند.

توجه به جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری

فاطمه باستانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم در گسترش نشاط اجتماعی در کنار برگزاری برنامه‌ها و رویدادها، دریافت تمهیدات لازم و تسهیل فرآیند ورود سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و اوقات فراغت به شاهین‌شهر است.

لزوم تلاش شورای ششم در تبیین و اجرایی شدن شعار سال

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهری در تأمین نیازها و مشارکت در سرمایه‌گذاری برای نیازهای جدید شهروندان و در حوزه ترویجی تسهیل روندها و بسترها می‌تواند حضور مؤثری برای تحقق عملی شعار سال داشته باشد.

تکمیل خط دو قطار شهری تا ۴ سال آینده / اختصاص ۸۹ میلیارد تومان به پروژه میدان امام علی (ع)

ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تکمیل خط دوم قطار شهری تا چهار سال آینده، گفت: به منظور تأمین تجهیزات خط دوم قطار شهری قرارداد ۵۹۰ میلیون یورویی با یک شرکت داخلی منعقد شده است.

تقدیر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راننده خلاق شهرداری

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر از "علی‌اصغر رمضانی" راننده مبتکر طرح راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری (ساپ) تقدیر کرد.

تکمیل شهرسازی الکترونیک ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان دارد

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: یکی از دغدغه‌های شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شهرسازی الکترونیک بوده و حفظ کرامت ارباب رجوع، صرفه‌جویی در وقت، از بین رفتن تفکیک‌سازی، یکسان‌سازی افراد برای گرفتن مجوز و ایجاد شفافیت از ثمرات این اتفاق برای شهروندان است.

۲۹ فروردین؛ یادآور رشادت بزرگ مردان ارتش

رحیم جدگال رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: بیست‌ونهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک روز تاریخی، پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار محسوب می‌شود.

پیشنهادات شورای شهر اراک برای حفظ بناهای تاریخی

عباس خسروانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با طرح پیشنهاداتی برای حفظ بناهای تاریخی، گفت: بازسازی، مرمت و حفظ بناهای تاریخی در هر شهری یک سرمایه‌گذاری محسوبو به شکل‌گیری یک دارایی سرمایه‌ای با سود آفرینی مادی و فرهنگی طولانی‌مدت منجر می‌شود که همان درآمد پایدار شهری ست.

ثبت ۲۰ اقدام شاخص در کارنامه شورای ششم اصفهان طی ۷ ماه

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ۲۰ اقدام شاخص شورای ششم اصفهان در هفت ماه گذشته را تشریح کرد.

کد خبر 570072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.