جادوانه‌ها، فرصتی برای توجه به چهره‌های شاخص کاشان

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، به منظور پاسداشت نام‌آوران معاصر فرهنگ و هنر کاشان از چهره‌های فعال در این عرصه‌ها تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان روز چهارشنبه، اظهار کرد: کاشان مهد فرهنگ و تمدن است که سهم بسزایی در شکل‌گیری تمدن بشری داشته است و حضور چهره‌های مختلف فرهنگی این خطه در سراسر کشور می‌تواند گامی جدی و مؤثر برای شناساندن هنر و ظرفیت این افراد باشد تا ضمن آشنایی نسل جوان، از هویت فرهنگی آن‌ها نیز بیشتر آگاه شوند.

وی با بیان اینکه این برنامه ویژه فعالان و نام آورانی که در قید حیات هستند از سوی مدیریت فرهنگی و هنری سازمان اجرا می‌شود، هدف از این برنامه را معرفی شخصیت‌ها و ظرفیت‌هایی که توانسته‌اند سهم بسیار مهمی در گسترش و توسعه و تعالی فرهنگ و هنر شهر با فعالیت‌هایشان داشته باشند، دانست.

این مسوول با تاکید بر اهتمام و توجه به هنرمندان شهر در حوزه‌های مختلف افزود: وظیفه ما پرداختن و توجه به چهره‌های شاخص فرهنگی است که نه تنها برای مردم شهر نماد هستند بلکه برای کشور نیز می‌توانند به عنوان یک الگو مطرح شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه تکریم اهل فرهنگ به عنوان سر فصلی است که در پنج‌شنبه‌های هر ماه با حضور مدیران این سازمان در منزل و یا محل کار فعالان صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در علاوه بر تکریم، شنیدن دغدغه‌های آنان با توجه به بضاعت سازمان مساعدت‌های لازم برای بهتر معرفی کردن آنان نیز صورت می‌گیرد.

احمد مشجری (محبوب) مداح، شاعر پیشکسوت آئینی و کتاب‌شناس، عبدالرضا مدرس‌زاده نویسنده، استاد دانشگاه، احمد خوش‌حساب و سعید کاظمی از پیشکسوتان و مدرسان حوزه خوشنویسی و خیرالله کریمی از اساتید هنرهای تجسمی از جمله افرادی هستند که با شروع برنامه"جاودانه‌ها"به عنوان چهره‌های فعال فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

کد خبر 571333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.