اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت شورای شهر کاشان

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت برنامه‌های شورای دوره ششم است.

حسین حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه‌های شورای دوره ششم دانست و اظهار کرد: از بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کاشان حدود ۴۰ درصد از منابع در حوزه عمرانی و مابقی به حوزه جاری تخصیص داده شده است، ابر پروژه کاشان زیرگذر است که تا کنون ۹۰ درصد از فاز یک آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه که می‌تواند بار سنگینی از ترافیک ورودی شهرستان را بکاهد، ۹۰ درصد فاز اول به اتمام رسیده و امیدواریم فازهای دو و سه در شش ماهه ابتدای سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان اتمام ساختمان جدید شهرداری کاشان را از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام شهر دانست و اضافه کرد: اتمام ساختمان جدید شهرداری کاشان در شورای چهارم شروع شد و با مشکلاتی که وجود داشت به مرحله نهایی نرسیده است، این ساختمان که در حدفاصل بلوار دانش و بلوار راوند قرار دارد و در مکانی استراتژیک واقع شده و می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه دهد.

وی گفت: با اتمام ساختمان جدید شهرداری مکان مدیریت شهری فعلی به موزه مردم‌شناسی که یکی از نیازهای منطقه است، تبدیل می‌شود.

حیدریان تصریح کرد: تکمیل ساختمان ورزشی روستای "خزا" در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و بحث احداث خانه فرهنگ "قطان" نیز پروژه‌ای است که امسال بهره‌برداری می‌شود. تکمیل و بهسازی محور امیرکبیر، احداث بلوار خامنه‌ای که رینگ دسترسی شهری است در دستور کار است تا رفع معارض شده و تکمیل شود. بلوار سپاس و بلوار فرش نیز که دو رینگ شمال و شمال غربی کاشان را ارتباط می‌دهد به زودی رفع نقص شده و تکمیل خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با وصول درآمدهای شهرداری و پرداختن به موقع شهروندان در مطالبات شهرداری و با همکاری مسئولان شهری این پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه زودتر کامل شود و اتفاقات خوبی برای شهر رقم بخورد.

کد خبر 569169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل اصغریان IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    باسلاگ وخسته نباشید.نظربه اینکه اززمان مهندس رضوی پسر.پروژه بلوارامام خامنه ای ومیدان آن واقع درپل دره .تقربیا۵سال است ناتمام است است واین کارباعث گردوغبارترددوسیله نقلیه هم میباشدلذاخواهشمندم اقدام نمائید