بودجه ۲۰۰میلیون پوندی منچستر برای تن‌هاخ؛ ۱۲بازیکن در آستانه خروج!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه، یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* منچستریونایتد برای پرداخت بسته غرامت ۲.۵ میلیون پوندی فسخ قرارداد اریک تن هاخ و دستیارش میچل فن درگاگ با آژاکس به توافق رسیده است. تن هاخ قرار است در تابستان امسال ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید خرج کند و ۱۲ بازیکن ممکن است از این تیم جدا شوند.

بودجه ۲۰۰ میلیون پوندی منچستر برای تن‌هاخ؛ ۱۲ بازیکن در آستانه خروج!

* ژوزه مورینیو، سرمربی رم آماده است به نمانیا ماتیچ، راهی برای فرار از منچستریونایتد ارائه دهد تا او را به ایتالیا و جمع گرگ‌ها اضافه کند. این سرمربی پرتغالی قبلاً هدایت هافبک صرب را در یونایتد بر عهده داشته است.

* خبر انتصاب قریب‌الوقوع اریک تن هاخ به عنوان سرمربی جدید شیاطین، به بازیکنان منچستریونایتد داده و اعلام شده که روند بازسازی تیم، قبل از ورود او آغاز شده است.

* تیم فوتبال تاتنهام در نبرد برای جذب سام جانستون، دروازه‌بان وست بروم، با اورتون رقابت می‌کند و هر دو تیم برای تقویت پست دروازه بانی خود، این بازیکن را زیر نظر دارند.

* اریک تن هاخ سرمربی جدید شیاطین سرخ به دونی فن دی بیک که در آژاکس زیر نظر او کار کرده است، اما اینجا از شرایط خوبی برخوردار نیست، فرصتی برای احیای دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد خواهد داد.

دیلی اکسپرس:

* برخلاف ادعاهای رسانه مبنی بر اینکه لیونل مسی تابستان امسال قصد بازگشت به بارسلونا را دارد، اما این فوق ستاره آرژانتینی، دراصل برنامه‌ای برای بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها ندارد و در پاری سن ژرمن خواهد ماند.

* بروسیا دورتموند در حال برنامه‌ریزی برای افزایش مدت قرارداد و حقوق جود بلینگهام هافبک انگلیسی و آینده‌دار خود است تا از این طریق، از علاقه لیورپول و رئال مادرید به جواهر خود جلوگیری کند.

دیلی میل:

* رئال مادرید با تلاش‌های بی‌سروصدا، مطمئن است که امباپه تابستان امسال به آن‌ها ملحق خواهد شد، اما خرید ارلینگ هالند توسط منچسترسیتی، نقل و انتقال بعدی و کهکشانی آن‌ها را حذف و رئال او را رها می‌کند تا به عواقب حضور هر دو کنار هم در تیمی جز مادرید فکر نکنند و در نهایت به هیچ‌کدام نرسند.

بودجه ۲۰۰ میلیون پوندی منچستر برای تن‌هاخ؛ ۱۲ بازیکن در آستانه خروج!

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در ایتالیا، تاتنهام در حال تدارک یک خرید دوبل ۴۲ میلیون پوندی برای دو مدافع تورینو، ویلفرد سینگو و گلیسون برمر است که باید با موافقت بازیکنان و باشگاه مذکور روبه‌رو می‌شود؟

* تاتنهام قصد دارد انتقال قرضی دژان کولوسفسکی هافبک مقتدری که درحال حاضر از یوونتوس به جمع آن‌ها نقل مکان کرده را در پایان فصل با پرداخت بند فسخ‌اش، دائمی کند.

سان:

* تاتنهام علاقه‌مند به جذب یوری تیلمانز هافبک ارزشمند تیم فوتبال لسترسیتی در تابستان امسال است. البته این در حالی است که باشگاه‌های بزرگی از سراسر جهان برای جذب او، با یکدیگر رقابت سخنی دارند.

* درحالی که رودیگر مدافع چلسی، قصد جدایی از آبی‌های لندنی را دارد، منچستر یونایتد هم مثل سایر تیم‌های بزرگ به او علاقه دارد، اما بهترین شانس شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن آنتونیو رودیگر ستاره چلسی در صورتی است که به لیگ قهرمانان فصل آینده راه یابد.

* ویلیام سالیبا، هافبک فرانسوی که به صورت قرضی از آرسنال برای نیس فرانسه بازی می‌کند، در آستانه نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است تا به مادرید و جمع لوس بلانکوس برود.

* منچستریونایتد سرگئی میلینکوویچ ساویچ ستاره لاتزیو را به عنوان جانشین بالقوه پل پوگبا معرفی کرده است و در نقل و انتقالات نهایت تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این نقل و انتقال، انجام خواهد داد.

* گفته می‌شود سران تیم فوتبال پاری سن ژرمن تنها پس از یک فصل حضور، حاضر به جدایی از سرخیو راموس مدافع کهنه کار خود است. دلیل این تصمیم شاید ناشی از مصدومیت‌های پی در پی راموس باشد.

* دانیل استوریج مهاجم انگلیسی سابق لیورپول که دوران خوبی را در جمع آنفیلدی‌ها سپری کرده، حالا قرار است توسط تیم استرالیایی "پرت گلوری" بپیوندد و ادامه دوران فوتبال خود را آنجا ادامه دهد.

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، قرار است در تابستان امسال برای تقویت در سه پست کلیدی، بودجه دریافت کند. مشخص نیست این سرمربی اسپانیایی کدام بازیکنان را زیرنظر دارد و کدام پست‌ها را می‌خواهد تقویت کند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که سران تیم فوتبال منچستریونایتد علاقه خود را به پائو تورس مدافع اسپانیایی به عنوان بخشی از تغییرات اساسی در تابستان امسال افزایش داده است تا او را به خدمت بگیرند.

دیلی تلگراف:

* آنتونیو کونته به دنیل لوی و فابیو پاراتیچی مدیران باشگاه تاتنهام خواهد گفت که این باشگاه برای رقابت در لیگ برتر و اروپا در فصل آینده، به شش خرید جدید نیاز دارد، اما باشگاه با یک مشکل متعادل کننده بازیکن انگلیسی روبه‌رو است.

بودجه ۲۰۰ میلیون پوندی منچستر برای تن‌هاخ؛ ۱۲ بازیکن در آستانه خروج!

تایمز:

چارلز لکلرک اتومبیلران ۲۴ ساله فرانسوی، تنها چند روز قبل از تلاش برای افزایش برتری خود در مسابقات قهرمانی فرمول یک جهان، یک ساعت ۲۴۵۰۰۰ پوندی در ایتالیا از مچ دستش دزدیده شد.

دیلی رکورد:

طبق گزارشی در پرتغال، آنتونی آلوز، بازیکن بالقوه با استعداد، توسط باشگاه گلاسکو رنجرز با افزایش علاقه به استعدادهای برزیلی ردیابی می‌شود و احتمال جذب او توسط این باشگاه وجود دارد.

* بر اساس گزارشی، لیورپول به کالوین رمزی، بازیکن جوان آبردین توجه خاصی دارد. آن‌ها به دنبال این هستند که در صورت امکان، با این بازیکن برای نقل مکان به آنفیلد، به توافق برسند.

سان اسکاتلند:

* دیو کورمک مدیر باشگاه آبردین اسکاتلند مدعی شده است که این باشگاه قبل از انتصاب استفن گلس، سرمربی دیگری را به خدمت گرفته است.

کد خبر 569972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.