تمرکز بر خلاقیت دغدغه مدیریت‌ شهری اصفهان

رئیس‌کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر گفت: تمرکز مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بر مسیر خلاقیت و تمرکز معاونت برنامه‌ریزی و پایش‌شهرداری بر موضوع خلاقیت نشان از عزم مجموعه مدیریت‌شهری در دوره ششم دارد.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت خلاقیت و نوآوری در بهره‌روی فعالیت‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: در زمینه بهره‌وری در کارها و مدیریت به ویژه در امور مربوط به شهرداری در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی موضوع خلاقیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه داشتن خلاقیت موجب موفقیت سازمان‌ها می‌شود، ادامه داد: طبیعی است سازمانی می‌تواند در بهره‌وری منابع محدود خود موفق باشد که بتواند خلاقیت را به کار گیرد و به عنوان یک اصل مهم در تمام کارها خلاقیت را مد نظر قرار دهد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان با توجه به محدودیت‌های شدید منابع، افزایش شدید مصارف و هزینه‌های عملکردهای شهرداری همکاران به سمت این مسیر پیش رفته‌اند که تا جایی که می‌توانند خلاقیت خود را در ارتباط با مسائل روزمره زندگی شهروندان برای کاهش مشکلات شهری افزایش دهند.

وی در خصوص محورهای مورد پیگیری شورای ششم اصفهان، گفت: توسعه سامانه‌های کنترلی رصد در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی، جایگزینی بیشتر سیستم‌های مکانیزه به سیستم‌های فردی و دستی در امور خدمات شهری و حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی و دانش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان سه محوری است که شورای ششم اصفهان تاکنون دنبال کرده است.

مصور با تاکید بر اینکه استفاده از مسیرهای خلاقانه ارمغان کاهش هزینه‌ها برای شهر را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در پروژه‌های‌های عمرانی با به‌کارگیری روش‌های‌جدید مصالحی که در این پروژه‌ها به کار می‌رود از مسیرهای خلاقانه باشد، مانند استفاده از بعضی از انواع مصالح که هزینه‌های کمتری را به شهر تحمیل کنند و لازم است این مسیر خلاقیت ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تمرکز مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بر مسیر خلاقیت و تمرکز معاونت برنامه‌ریزی و پایش شهرداری بر موضوع خلاقیت نشان از عزم مجموعه مدیریت‌شهری در دوره ششم دارد.

کد خبر 569952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.