HP درحال تولید لپ‌تاپ تاشو با نمایشگر ۱۷ اینچی است

به نظر می‌رسد که HP قصد دارد از صفحات منعطف پوششی شرکت SKIET روی نمایشگر لپ‌تاپ تاشو ۱۷ اینچی خود استفاده کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت HP مشغول تولید لپ‌تاپ تاشو ۱۷ اینچی است که از نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر LG بهره می‌برد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت SK Technology (SKIET) وظیفه تأمین صفحه پوشش فوق نازک پلی‌آمید انعطاف‌پذیر (PI) را برای نمایشگر تاشو این لپ‌تاپ برعهده دارد.

شایعات ارائه شده حاکی از این است که لپ‌تاپ تاشو Hewlett-Packard از نمایشگر منعطف 4K بهره می‌برد که با باز کردن نمایشگر تاشو آن، یک محصول ۱۱ اینچی به یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی بزرگ تبدیل می‌شود. به احتمال زیاد، این محصول از پنل اولد خمیده بهره می‌برد که LG برای اولین بار در سال جاری در رویداد CES آن را معرفی کرد. این صفحه‌نمایش لمسی از ورودی قلم نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین ممکن است HP لپ‌تاپ تاشو خود را به عنوان دستگاهی برای افراد خلاق وارد بازار کند.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده، HP تصمیم گرفته است SKIET را به عنوان تأمین‌کننده خود انتخاب کند؛ زیرا دیگر تامین‌کنندگان صفحات منعطف، قیمت بسیار گران‌تری برای محصولات خود پیشنهاد داده‌اند. SKIET برای تأمین هر ورق پوششی منعطف مبلغ هشت دلار درخواست کرده است؛ در حالی که تامین‌کنندگان دیگر قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ دلار را اعلام کرده‌اند. در این صورت لپ‌تاپ تاشو HP با قیمت مناسب‌تری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 569923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.