برگزاری جشنواره عطر ظهور ویژه خانواده شهرداری

شهردار کاشان از برگزاری جشنواره «عطر ظهور» ویژه خانواده شهرداری خبر داد و گفت: مبنای این جشنواره ۴۰حدیث از احادیث نورانی معصومین در باب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایام ظهور امام زمان (عج) است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه به مناسبت ماه رمضان جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان با مباحث مهدوی و تقویت باورهای مهدوی در حال برگزاری است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، تقویت روحیه کار مشترک معنوی و مهدوی میان خانواده‌های کارکنان است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: مبنای این جشنواره ۴۰ حدیث از احادیث نورانی معصومین در باب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایام ظهور امام زمان (عج) است.

بخشنده‌امنیه تصریح کرد: کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان در ۱۱ رشته از جمله نقاشی، طراحی، خطاطی، عکاسی، حفظ چهل حدیث، تئاتر خانوادگی، نمایش عروسکی، سرود و همخوانی پدر و فرزندان، مداحی و دکلمه خوانی، در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان مهلت ارسال آثار دیجیتال یا فیزیکی تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ است، گفت: در مراسم اختتامیه که بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد، آثار دریافتی توسط هیئت داوران بررسی شده و به نفرات برتر در هر دو مقطع سنی، هدایای ارزشمندی اهدا می‌شود.

کد خبر 569861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.