تلویزیون ۶۵ اینچی اوپو با وضوح تصویر4K معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که جدیدترین تلویزیون هوشمند اوپو با نام K9x با وضوح تصویر4k و قیمت ۳۴۵دلار وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو به‌تازگی از تلویزیون K9x رونمایی کرده است. قیمت این محصول تقریباً ۳۴۹ دلار ارزیابی می‌شود، البته علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را در طرح پیش‌فروش با قیمت ۳۴۵ دلار تهیه کنند. تلویزیون هوشمند ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶۵ اینچی 4K از نوع LCD است که محتوای بصری را با وضوح ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون اوپو K9x دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است، یک میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد و به روشنایی ۲۸۰ نیت دست پیدا می‌کند، پنل این تلویزیون ۷۰ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. محصول ذکر شده از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک به همراه دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. تلویزیون جدید اوپو به وای‌فای دو بانده مجهز است و از اسپیکرهای ۲۰ وات استفاده می‌کند که توانایی پشتیبانی از استاندارد صوتی دالبی را دارد.

تلویزیون اوپو K9x از جدیدترین نسخه رابط کاربری ColorOS TV استفاده می‌کند؛ این رابط کاربری امکان همگام‌سازی تلویزیون با گوشی و تبلت را فراهم می‌کند. کاربر در صورت تمایل می‌تواند هم‌زمان محتوای نمایشگر چهار گوشی را به تلویزیون اوپو ارسال کند. به منظور حفاظت از حریم خصوصی و امنیت کاربر، نوتیفیکیشن تماس در تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. شرکت سازنده اعلام کرده است که این تلویزیون دارای حالت مخصوص کودکان است که مواردی مانند کلاس آنلاین و محتواهای اختصاصی کودکان را شامل می‌شود.

کد خبر 569673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.