۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
پاکسازی چهره سمنان از نخاله‌ها

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از جمع‌آوری نخاله‌ها و لایروبی انهار در سطح این منطقه شهری در راستای حفظ و حراست از محیط‌زیست، زیباسازی سیما و منظر شهری و جلوگیری از آب‌گرفتگی خبر داد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات پاکسازی و جمع‌آوری خاک و نخاله‌ها از سطح معابر و لایروبی انهار، در راستای حفظ و حراست از محیط‌زیست، زیباسازی سیما و منظر شهری و جلوگیری از آب‌گرفتگی با همکاری و تعامل شهروندان با سامانه ۱۳۷ در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: عملیات پاکسازی و جمع‌آوری خاک و نخاله‌ها در منطقه مسکن مهر، خیابان یونس‌نبی (ع)، خیابان کهف، میدان وصال، خیابان سلامت، خیابان اندیشه و بلوار هلال احمر انجام شد.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان ادامه داد: عملیات لایروبی انهار در خیابان صانع، خیابان سلامت، شهرک مدیران، بلوار شهید نوروزی، شهرک امیرالمومنین و بلوار فضیلت نیز انجام شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشاهده نخاله و مصالح انباشته شده و گرفتگی آب در جوی‌ها و معابر، با مراجعه به شهرداری نواحی و منطقه یا تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 569582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.