اعتراض دانشجویان کاشانی در حال پیگیری است

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، پیگیری مشکلات و مطالبات دانشجویان را اولویت اصلی این دانشگاه مطرح کرد.

حمیدرضا گیلاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اعتراضات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار کرد: این روزها کیفیت یا کمیت برخی از وعده‌های غذایی دانشجویان، موجب گله‌مندی دانشجوها و مسئولان امر شده است و تعدادی از دانشجویان معتقدند هنوز با معضل کیفیت غذا روبه‌رو هستند.

معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: از آنجا که متولی این امر معاونت دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه است، حل مشکلات رفاهی و ضعف‌های احتمالی آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که مسئولان دانشگاه، خود را موظف به فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیل و آموزش در دانشگاه می‌دانند و پیگیری مطالبات دانشجویان وظیفه شرعی و قانونی کارکنان و مسئولان این معاونت است؛ بنابراین در جهت افزایش رضایت‌مندی دانشجویان اقداماتی صورت‌گرفته است.

گیلاسی، برگزاری جلسات با مسئولان مالی دانشگاه جهت تأمین نقدینگی در اسرع وقت، برگزاری جلسه فوری با مسئولان سلف‌سرویس و پیمانکار تهیه و طبخ غذا و ارائه پیشنهادات دانشجویان برای بهبود وضع غذا، پیشنهاد ایجاد سلف نیمه‌خصوصی در کنار سلف دولتی و ارائه چند نوع غذا برای دانشجویان متقاضی، برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان شورای صنفی دانشگاه درخصوص مشکلات تغذیه و خوابگاه و انجام نظرسنجی در این مورد و ابلاغ به مدیریت امور دانشجویی جهت استمرار جلسات، هماهنگی جهت برگزاری جلسه نشست فعالان فرهنگی، شورای صنفی، انجمن‌های علمی و ورزشی و شورای صنفی با ریاست محترم دانشگاه و مسئولان دانشجویی و فرهنگی را از راهکارهای حل این معضل دانست.

وی حضور مستمر مدیران حوزه دانشجویی و فرهنگی در خوابگاه‌ها و ارتباط با دانشجویان به‌خصوص شرکت در برنامه‌های فرهنگی و افطار دانشجویی و برنامه‌ریزی جهت استمرار حضور، پیگیری جذب تکنسین تأسیسات و به‌کارگیری در سه شیفت برای حل مشکلات خوابگاه‌ها، انعقاد قرارداد اجاره خوابگاه دانشگاه آزاد با ظرفیت ۴۵۰ نفر برای اسکان دانشجویان دانشگاه، ارائه گزارش اقدامات انجام شده به ریاست جهت اطلاع و دستور لازم را از دیگر مصوبات برنامه‌ریزی شده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رفع این مشکل دانست.

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری جهت انتقادات و پیشنهادهای خود، از طریق صندوق پیشنهادات و انتقادات یا از طریق صفحه اینستاگرام به آدرسhttp://instagram.com/mefda_kashan مشکلات و مسائل خود را با ما مطرح کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در پایان افزود: امیدواریم به لطف خدا و دست یاری مسئولان محترم دانشگاه و وزارت بهداشت، بتوانیم در جهت ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی دانشجویان گام برداریم.

گفتنی است، پیرو ناراحتی تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان درخصوص برخی وعده‌های غذایی، یکشنبه _بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ شاهد اعتراضات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان بودیم.

کد خبر 569544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.