رونمایی از لیست بازیکنان مدنظر گل‌محمدی برای فصل آینده

گل‌محمدی، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده به مدیریت باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه پرسپولیس درحالی‌که روز گذشته اعلام کرد «گل‌محمدی» لیست بازیکنان مدنظر خود را برای فصل آینده به باشگاه داده است، گفته می‌شود چند بازیکن در این لیست قرار دارند.

بیرانوند و اخباری گزینه‌های دروازه‌بانی پرسپولیس

«علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان ملی‌پوش بوویشتا در لیست گل‌محمدی قرار دارد؛ البته بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و موافقت از این باشگاه، تنها مانعِ پیوستن او به سرخ‌پوشان است. «محمدرضا اخباری» نیز گزینه دوم یحیی برای تقویت خط دروازه است.

بازگشت احتمالی خلیل‌زاده به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در دفاع نیز به دنبال تقویت تیم خود برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال است. با توجه به اینکه گفته می‌شود باشگاه الریان قطر، علاقه‌ای به قراردادبستن با شجاع خلیل‌زاده ندارد، این احتمال وجود دارد که خلیل‌زاده به پرسپولیس برگردد.

حضور مجدد اسماعیلی‌فر در لیست خرید گل‌محمدی

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن سپاهان، مدنظر گل‌محمدی در پست دفاع راست است. گل‌محمدی طی دو سال گذشته، این بازیکن را به خدمت گرفته و شنیده می‌شود دوباره به سمت اسماعیلی‌فر رفته و او هم قول داده است که در صورت امکان، به سرخ‌پوشان می‌پیوندد.

صادقی مورد توجه گل‌محمدی در پست وینگر

گفته می‌شود «سعید صادقی» بازیکن گل‌گهر، گزینه اصلی گل‌محمدی برای تقویت پست وینگر است. صادقی، سابقه کار با گل‌محمدی را در شهرخودرو دارد. با وجود این، بازیکن سرخ از تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، اما دوست دارد پوشیده شود.

علیپور و بابایی؛ مدنظر پرسپولیس در خط حمله

شنیده می‌شود که «علی علیپور» لژیونر کشورمان، گزینه اصلی پرسپولیس است؛ اما انتقال این بازیکن به پرسپولیس دشوار است. «پیمان بابایی» گزینه بعدی گل‌محمدی به شماره می‌آید تا خط حمله تیمش را برای فصل بعد تقویت کند.

کد خبر 569512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.