«سرآلیش» تا پایان سال اکران عمومی می‌شود

کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «سرآلیش» از اکران عمومی این فیلم اجتماعی، تا پایان سال جاری خبر داد.

یاسر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش هنر به‌ویژه حوزه سینما در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: فیلم «سرآلیش» به کارگردانی مشترک من و بهروز باقری، با رویکرد پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و پدیده کودک همسری در بین اتباع و کشورهای همسایه پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد: مراحل فیلمبرداری این اثر سال ۹۸ انجام شد و تاکنون توانسته است در فستیوال‌های مختلف خارج از کشور حضور موفقی داشته باشد.

کارگردان سرآلیش ادامه داد: این فیلم، علاوه بر اکران در جشنواره‌های خارج از کشور، در دو فستیوال «لیفت اندیا» کشور هند و «فانتاسپورتو» کشور پرتغال نیز حضور موفق داشت و دو جایزه ویژه هیئت‌داوران را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه فیلم «سرآلیش» پس از اکران در فستیوال‌های خارجی در کشور هم اکران عمومی می‌شود، گفت: مجوز اکران داخل کشور گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود در اواخر سال جاری شاهد اکران آن در سینماها باشیم.

احمدی افزود: این فیلم با سرمایه شخصی در منطقه «سگزی» اصفهان با بازیگری مرحوم حجت‌الله نجف‌پور، فرید صلواتی، مریم رضایی، لیلا سخی‌زاده و آتنا آقاعلیان فیلمبرداری شده است.

به گفته وی، این فیلم بر اساس داستان واقعی است و سعی شده است از سیاه‌نمایی در آن دوری شود و بیشتر به بررسی و ابعاد آسیب‌های اجتماعی نظام خانواده بپردازد.

«سرآلیش» تا پایان سال اکران عمومی می‌شود

کد خبر 569488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.