تمرکز ویژه پوستر تبلیغاتی گوشی ویوو X80 پروپلاس بر دوربین آن

پوستر فاش شده از گوشی ویوو X80 پروپلاس نشان می‌دهد که این گوشی، پرچم‌دار عملکرد قابل‌توجهی در بخش دوربین خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های مختلفی درباره مشخصات احتمالی خانواده Vivo X80 شامل X80، X80 پرو و X80 پروپلاس منتشر شده است و انتظار می‌رود که اواخر ماه آوریل رونمایی شود. به‌تازگی تصویری مبهم اما رسمی از پوستر تبلیغاتی Vivo X80 منتشر شده است که تمرکز ویژه‌ای بر توانایی دوربین گوشی‌های آینده این شرکت را نمایان می‌کند. به نظر می‌رسد گوشی‌ای که پوستر تبلیغاتی آن را نشان می‌دهد، ویوو X80 پرو پلاس است.

با توجه به پوستر تبلیغاتی ذکر شده، گوشی ویوو X80 پرو پلاس برآمدگی دوربین دایره‌ای بزرگی دارد که بر قسمت مستطیلی شکل بزرگ قرار گرفته است و بیشتر سخت‌افزار دوربین را در خود جای می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که یک دوربین در گوشه پایین سمت چپ قسمت مستطیلی تعبیه شده است. انتظار می‌رود که گوشی ویوو X80 پرو پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد.

اطلاعات موجود روی پوستر گوشی ویوو X80 پرو پلاس، جزئیات احتمالی آن را نشان می‌دهد که لزوماً با مشخصات شایعه شده مطابقت ندارد. اطلاعات نوشته شده روی پوستر نشان می‌دهد که دوربین اصلی دارای حسگر ۱.۳/۱ اینچی خواهد بود و گشودگی f/3.4 دریچه دیافراگم ظاهراً به دوربین پریسکوپ مربوط می‌شود. با توجه به شایعات ارائه شده، گوشی ذکر شده دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح تصویر +QHD، پنل LTPO 2 با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک کوالکام خواهد بود.

کد خبر 569452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.