بیش از ۵هزار فرزند ایتام و محسنین، چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، پنج‌هزارو۷۰۵ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش را نیازمند حمایت نیکوکاران دانست و گفت: در شب‌های قدر پایگاه‌های حامی‌یابی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حامیان فرزندان ایتام و محسنین، یاری‌رسان نهاد کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان هستند و ایام ماه مبارک رمضان نیز فرصتی برای کسب معنویات بیشتر با حمایت از خانواده‌های نیازمند است.

وی بیش از ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند را زیرپوشش این نهاد دانست و افزود: از این تعداد، پنج هزار و ۷۰۵ نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان طرح محسنین هستند که حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از آن‌ها را به عنوان فرزندان معنوی خود به عهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله مردم استان در ایام ماه مبارک رمضان و هفته اکرام، توجه ویژه به این فرزندان دارند، گفت: یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام، شیوه انبیا و اولیای الهی است و کمیته امداد با حضور خیران به پیروی از ائمه اطهار (ع) این روش را ادامه می‌دهد.

وی از آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار اصفهانی در شب‌های قدر خبر داد و خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر پایگاه‌های حامی‌یابی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

زارع با اعلام اینکه بیش از پنج هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش، چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند، افزود: حامیان نیکوکار می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و مراجعه حضوری به تمام دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

کد خبر 569432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.