۲۹۰۰ یتیم زنجانی به حامیان واگذار شدند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان ۲۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین به حامیان واگذار شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان پویش حامی‌یابی در استان زنجان در مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جذب حامی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه پویش به عشق علی (ع) در قالب حامی‌یابی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و فرزندان محسنین اجرایی شد، اضافه کرد: در قالب این پویش ۳۱ پایگاه در استان دایر شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان شب بیست‌وسوم ماه رمضان ۲۲۲۲ حامی در استان زنجان جذب شده‌اند، افزود: تعداد فرزندان واگذار شده در قالب این دو طرح ۲۹۰۴ نفر است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل‌بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از گروه‌های نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

کد خبر 742369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.