مرگ راکب موتورسیکلت زیر چرخ‌های لودر

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد لودر با موتورسیکلت در سلطانیه، مرگ راکب موتور را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ عظیمی اظهار کرد: امروز _دوشنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ یک مورد تصادف منجر به فوت در سلطانیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و مأموران بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که سرنشین آن بر ترک موتور نشسته بود، کنار جاده‌ای در روستای ویر سلطانیه پارک بوده و یک دستگاه لودر که به حالت دنده عقب در حرکت بوده با او برخورد کرده و مرگ راننده موتورسیکلت را رقم زده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: رانندگان همواره رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

تخلفات رانندگی در میان موتورسیکلت سواران

به گزارش ایمنا، تخلفات رانندگی در میان موتورسیکلت‌سواران یکی از عوامل اصلی بروز ترافیک به شمار می‌رود، تحقیقات نشان می‌دهد رانندگی ناایمن نقش مهمی در بروز حوادث شهری دارد، موتورسواران متخلفی که بیشتر آنان را جوانان و نوجوانان کم سن و سال تشکیل می‌دهند. بخش قابل توجهی از تلفات حوادث رانندگی در هر سال، مربوط به موتورسیکلت‌سواران است به نحوی که مطابق آمارهای موجود در فاصله سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹، ۳۰ هزار و ۹۰۱ نفر موتورسیکلت سوار در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این رقم ۲۵.۷ درصد از کل قربانیان حوادث رانندگی را دربرمی‌گیرد.

این در حالی است که بسیاری جوانان از موتورسیکلت بیشتر به عنوان یک وسیله تفریحی استفاده می‌کنند، خیابان‌ها، پیاده‌روها و اماکن عمومی را به جولانگاه خود تبدیل می‌کنند، این عده بدون توجه به قوانین و مقررات، با سرعت‌های غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی، به حریم عبور و مرور شهروندان تجاوز می‌کنند و امنیت جانی و سلامت مردم را مورد تهدید جدی قرار می‌دهند.

کد خبر 569282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.