بارش‌های پراکنده در غرب و شرق اصفهان/رگبارهای خفیف بهاری در روزهای پایان هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا ناپایدار طی امروز روی استان خبر داد و گفت: امروز در غرب و شرق استان، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد؛ در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان در اکثر مناطق با افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده همراه است.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز روی استان است و در اکثر مناطق آسمان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی وضعیت جوی استان در دو روز آینده را نسبتاً پایدار دانست و افزود: امروز در غرب و شرق استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد، در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان در اکثر مناطق همراه با افزایش ابر در ساعت‌های بعدازظهر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نیمه غربی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه غربی استان خبر داد و افزود: دمای شهر اصفهان، امروز در گرم‌ترین زمان به ۲۰ درجه و کمینه صبح فردا به ۹ درجه می‌رسد؛ همچنین گرم‌ترین نقطه استان کاشان با ۲۶ درجه و خنک‌ترین بویین‌ومیاندشت با دو درجه بالای صفر است.

وی با اشاره به ثبت یک دهم میلی‌متر بارش در شبانه‌روز گذشته در چوپانان، خاطرنشان کرد: در خوروبیابانک دو و نیم میلی‌متر، در مهاباد و اردستان یک دهم میلی‌متر و یک دهم میلی‌متر بارش در چوپانان به ثبت رسید.

کد خبر 569272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.