رندرهای غیررسمی هدست واقعیت ترکیبی متا منتشر شد

رندرهای غیررسمی Project Cambria، هدست واقعیت ترکیبی متا را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متا به‌تازگی به هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده Meta Quest توجه بیشتری نشان داده است، احتمالاً امسال شاهد عرضه مدل جدید هدست Quest ۲ نخواهیم بود و هدست دیگری در حال تولید است که مخصوص استفاده حرفه‌ای و گیمینگ سطح بالا خواهد بود.

متا اوایل سال جاری میلادی به تولید هدست جدید اشاره کرده بود که Project Cambria نام دارد و از دو فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که Project Cambria برای اجرای محتواهای واقعیت ترکیبی دوربین‌هایی دارد که ویدئوی با کیفیت را به نمایشگر هدست ارسال می‌کند. همچنین متا عنوان کرده که پروژه ذکر شده کاملاً جدید است و با قیمت بالایی وارد بازار خواهد شد.

به‌تازگی رندرهایی مربوط به هدست Project Cambria متا منتشر شده که بر اساس اطلاعات فاش شده از زنجیره تأمین طراحی شده است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول دارای دو نمایشگر مینی LED با ابعاد ۲.۴۸ اینچ و وضوح ۲۱۶۰ * ۲۱۶۰ پیکسل است و به جای لنز فرنل از لنز پنکیک چند المانه استفاده می‌کند. پیش‌بینی شده است که هدست متا از سیستم ردیابی حرکات سر و چشم برخوردار است و احتمالاً تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

کد خبر 569134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.