سامسونگ اولین تلویزیون QD-OLED رول‌شونده خود را معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نخستین تلویزیون QD-OLED رول‌شونده خود را برای رقابت با ال‌جی معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) احتمالاً در حال کار کردن بر تلویزیون QD-OLED رول‌شونده است که می‌تواند با ال‌جی به عنوان شرکتی که این فناوری را ارائه کرده است، رقابت کند. شرکت سامسونگ قصد دارد نسل بعدی پنل‌های QD-OLED را با هدف کاهش استفاده از زیرلایه‌های شیشه‌ای از دو لایه فعلی به یک لایه تولید کند که پس از آن امکان ایجاد مدل جدید با قابلیت رول شدن فراهم می‌شود.

بنابراین با توسعه فناوری ذکر شده شرکت سامسونگ، به زودی تلویزیون رول‌شونده این شرکت عرضه خواهد شد. هم‌اکنون RX Rollable series OLED ال‌جی تنها تلویزیون تجاری موجود با صفحه‌نمایش رول‌شدنی است که در رویداد CES 2019 معرفی شد و یک سال بعد وارد بازار شد. این تلویزیون ۶۵ اینچی با قیمت ۸۷ هزار دلار به فروش می‌رسد.

ممکن است مدل رول‌شونده سامسونگ که قرار است به زودی عرضه شود، ارزان‌تر از مدل موجود ال‌جی باشد، اما با توجه به قیمت تلویزیون‌های QD-OLED، بعید به نظر می‌رسد که چنین مدلی بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. هنوز مطالب ذکر شده به صورت رسمی تأیید نشده است، بنابراین باید تا انتشار خبرهای بیشتر تا آینده، منتظر ماند.

کد خبر 569131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.