پنهان کردن آخرین بازدید در واتساپ برای مخاطبان خاص

واتساپ در حال انتشار قابلیت جدیدی است که پنهان کردن وضعیت آخرین بازدید را از چشم مخاطبان خاص، امکان‌پذیر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتساپ در ماه‌های گذشته اجرای ویژگی حریم خصوصی را برای کاربران خود آغاز کرد؛ کاربران با استفاده از گزینه جدید پیام‌رسان واتساپ می‌توانند وضعیت "آخرین بازدید" خود را برای مخاطبان خاص خود پنهان کنند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این ویژگی هم‌اکنون در دسترس آزمایش‌کنندگان بتا قرار گرفته است.

قابلیت ذکر شده برای کسانی ظاهر می‌شود که نسخه بتا ۲۲.۹.۰.۷۰ واتساپ را دارند. پس از فعال شدن این قابلیت، زمانی که به تنظیمات "حریم خصوصی" اپلیکیشن می‌روید، در قسمت "آخرین بازدید" می‌توانید بین "همه"، "مخاطبان من" و "مخاطبان من به جز" یکی را انتخاب کنید. به نظر می‌رسد که این گزینه بر دیگر تنظیمات حریم خصوصی مانند عکس نمایه نیز اعمال می‌شود.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد برخی افراد از دیدن اطلاعات حساب آن‌ها در واتساپ محروم شوند، البته اگر آخرین بازدید خود را برای مخاطبان خاص غیرفعال کنید، شما نیز نمی‌توانید آخرین بازدید آن‌ها را مشاهده کنید. دسترسی ویژگی ذکر شده در حال حاضر برای کاربران iOS برنامه‌ریزی شده است؛ اما به زودی به گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز راه پیدا می‌کند. علاوه بر این، واتساپ اخیراً اعلام کرده است که قابلیت‌های دیگری مانند واکنش نشان دادن با ایموجی و امکان ارسال فایل تا دو گیگابایت نیز در به‌روزرسانی‌های آینده به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

کد خبر 569129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.