تحقق بیش از ۹۸درصدی بودجه شهرداری شیراز در سال گذشته

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه در مقایسه با دو نیمه سال، هفت هزار میلیارد تومان تحقق بودجه داشتیم، گفت: بودجه سال گذشته ۶۱۶۰میلیارد تومان بود که در متمم بودجه به ۹۲۸۴میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیداحسان اصنافی درخصوص تحقق بودجه سال گذشته شیراز، اظهار کرد: بودجه سال گذشته ۶,۱۶۰ میلیارد تومان بود که در متمم بودجه به ۹,۲۸۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و تا پایان سال ٩١٥٠ میلیارد تومان آن محقق شد.

وی با بیان اینکه بیش از ٩٨ درصد بودجه سال گذشته شیراز محقق شده است، ادامه داد: بودجه ١٤٠١ نیز رقمی بالغ بر ١٥ هزار و ٣٨٥ میلیارد تومان به تصویب رسید که ٢.٥ برابر بودجه مصوب سال گذشته است که مسئولیت همکاران ما را دوچندان می‌کند.

شهردار شیراز درخصوص عملکرد حوزه‌های مختلف مجموعه شهرداری شیراز، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خوب در حوزه مالی، ایجاد انضباط مالی است که سامانه‌ها رصد و بخشی از شفاف‌سازی‌ها محقق شده است. کاهش تعداد حساب‌های مازاد برای شفاف بودن درآمدها در این حوزه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کل اوراق اختصاص یافته در کشور طی سال گذشته، هشت هزار میلیارد تومان بوده که شهرداری شیراز ١١٥٠ میلیارد تومان این اوراق را جذب کرد، گفت: در حوزه شهرسازی نیز عزم و تلاش شهرداری بر تحقق شهر هوشمند است؛ در مقطعی پروانه بلندمرتبه چند روزه صادر می‌شد و با برنامه‌ریزی مجموع درخواست‌های ثبت شده در شهرداری الکترونیک، به زمان خوبی رسیده است.

اصنافی درباره جهش بودجه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، گفت: بودجه این معاونت در سال جاری با ۸۲۵ میلیارد تومان حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است؛ همچنین سند محرومیت‌زدایی در شیراز اجرا شده و در پی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه محرومیت‌زدایی احمدابن‌موسی (ع)، کار در ۳۲ محله در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است تا ظاهر محرومیت از محلات کم‌برخوردار زدوده شود.

کد خبر 569008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.