برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز جهان اسلام در کاشان

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور «حامد شاکرنژاد» قاری ممتاز جهان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان، فرصت مغتنمی است تا با فراهم کردن محفل انس با قرآن، فضای معنوی برای شهروندان ایجاد شود، محفل انس با قرآن کریم از ویژه برنامه‌های جشنواره «دل روشنی» سازمان فرهنگی در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور «حامد شاکرنژاد» قاری ممتاز جهان اسلام برگزار شد.

وی افزود: این محفل قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام اصل‌حسینی» امام جمعه منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق و اجرای «سید عبدالرضا تولیت» به منظور ایجاد انس و الفت با کلام الهی، تدبر در آیات و ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان در مسجد صاحب‌الزمان راوند، مرکز هیئت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

واحدیان ادامه داد: در این محفل انس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهید مدافع حرم «مرتضی سعیدنژاد» که از مروجین و فعالان قرآنی منطقه راوند بود، از پدر شهید «حسین ژنود» تقدیر شد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیرامون جهاد تبیین، موضوعات دینی و مذهبی در خصوص ماه رمضان، اهمیت توجه به قرآن و عمل به آموزه‌های این کتاب آسمانی مطالبی عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همچنین با توجه به ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: در این محفل قرآنی توسط گروه سرود شهدای سادات، در مدح این امام عزیز سروده‌هایی شد و گروه تواشیح نورالزهرا با اجرای تواشیح حال و هوای معنوی به این محفل نورانی بخشیدند.

واحدیان تصریح کرد: این مراسم علاوه بر با تلاوت حامد شاکرنژاد با تکریم از مربیان جلسه قرائت قرآن متوسلین به ائمه بقیع (ع)، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان علیرضا مشکینی و بنی هاشم همراه بود.

وی اظهار کرد: در این محفل قرآنی، مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان، معاون عمران و روابط عمومی این منطقه نیز حضور داشتند تا اهالی و شهروندان مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند.

کد خبر 568896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.