کاهش زمان بارگذاری بازی‌ها در اندروید ۱۳

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اندروید ۱۳ احتمالا زمان بارگذاری بازی‌ها را کاهش خواهد داد و تجربه بازی‌های موبایلی را بهینه‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل در اندروید ۱۲ با اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای گیمرهای موبایلی نهایت تلاش خود را کرد تا تجربه بازی‌های ویدئویی روی گوشی‌های اندروید را وارد مرحله جدید کند. بعضی از گوشی‌های منتخب مانند سری پیکسل ۶ گوگل مجهز به نرم‌افزار جدید Game Dashboard هستند که دسترسی به ابزارهای مفید مانند میانبر اسکرین شات، ریکورد صفحه‌نمایش و گزینه Do Not Disturb را هنگام اجرای بازی‌ها ممکن می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که روند بهتر شدن تجربه بازی‌های موبایلی در اندروید ۱۳ نیز با اضافه شدن چند قابلیت جدید ادامه پیدا می‌کند. اندروید ۱۳ گوگل قرار است قابلیت جدیدی به نام setGameState را به رابط GameManager اضافه کند. در این صورت، بازی‌ها وضعیت فعلی خود را به سیستم گزارش می‌دهند. گیمرها نیز می‌توانند از setGameState بهره بگیرند تا به سیستم اعلام کنند که بازی در حال بارگذاری منابع است یا خیر.

سپس این پلتفرم مدت زمان بارگذاری را برای power HAL ارسال می‌کند تا حالت جدید GAME-LOADING فعال شود و عملکرد پردازنده مرکزی تقویت شود. قابلیت جدید اندروید ۱۳ باعث می‌شود زمان بارگذاری اولیه بازی‌های موبایلی در گوشی‌های اندرویدی کاهش پیدا کند. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی نیز بهینه‌سازی‌های مختلفی را اعمال می‌کنند تا زمان بارگذاری بازی‌ها کاهش پیدا کند.

https://www.xda-developers.com/android-13-game-loading-mode-improvements/

کد خبر 568884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.