عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز در قدس تا توزیع ۲ هزار کیسه شن در بجنورد و اولویت‌های شهرداری قلعه‌نو در سال جدید را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توزیع ۲ هزار کیسه شن در بجنورد

مجید گریوانی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد گفت: خودروهای حامل دو هزار کیسه شن در نقاط مختلف مرکز استان مستقر است تا در صورت نیاز برای مقابله با سیل میان شهروندان توزیع شود.

سرعت گرفتن روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری

علیرضا سعیدی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز ساری طی چند ماه اخیر با ورود بسیج سازندگی و پیگیری‌های مستمر شهردار ساری شدت گرفت و تلاش بر این است که بخش ابنیه این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده با کمک بسیج سازندگی به پایان برسد.

اولویت‌های شهرداری قلعه‌نو

ایرج گودرزی، شهردار قلعه‌نو از توابع شهرستان ری گفت: کار مطالعاتی سه موضوع اساسی بافت فرسوده، ترافیک و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهر آغاز شده است.

ضیافت افطاری ۴۰۰ پاکبان و سبزبان قشمی

شاهد ملازم، مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری آئین ضیافت افطاری ساده به رنگ مهربانی برای ۴۰۰ نفر از پاکبانان و سبزبانان روزه دار شاغل در شهرداری و سازمان منطقه آزاد این جزیره خبر داد.

افزایش زیبایی بصری سیمای شهر قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: ۳۰ عدد از لامپ‌های سوخته پایه چراغ‌های حاشیه کانال تعویض شد.

تخریب ۱۰۳ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در قزوین

علی پوریوسفی، سرپرست شهرداری منطقه سه قزوین، از اجرای حکم تخریب ۱۰۳ مورد ساخت‌وساز غیر مجاز توسط شهرداری این منطقه خبر داد.

راه‌اندازی بازارچه فرهنگی‌اقتصادی در هشتگرد

علی یعقوبی، شهردار هشتگرد بر لزوم راه‌اندازی بازارچه فرهنگی، اقتصادی در سینما ۹ دی هشتگرد تاکید کرد و گفت: شهرداری تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به‌ویژه جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار خواهد بست و در این راستا، آمادگی دارد یکی از طبقات مجتمع فرهنگی‌هنری ۹ دی هشتگرد را برای این امر اختصاص دهد.

اجرای طرح جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز در قدس

طرح جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز شهرستان قدس با هماهنگی دادستانی و فرمانداری شهرستان و همچنین با مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی، شورای اسلامی و نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری در شهر قدس اجرایی شد.

بدهی ۶ میلیارد تومانی شهرداری ویسیان

فرامرز شیراوند، شهردار شهر ویسیان اوضاع اقتصادی و مالی این سازمان را نابسامان و بحرانی خواند و گفت: در این بحران‌ها با تاسی از بیانات رهبر معظم انقلاب ناامید نشدیم، کمر خم نکردیم و به فرصت‌سازی پرداختیم.

کد خبر 568825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.