تخصیص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی یزد

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان یزد گفت: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری یزد، سعید نورایمانی اظهار کرد: از این میزان، ۴۰۴ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و بقیه به صورت نقدی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات یاد شده بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شد و آنها تا پایان تیرماه فرصت دارند برای طرح‌های خود هزینه کنند.

رئیس خزانه معین یزد با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه استان وصول شده است، افزود: اعتبارات عمرانی استان در بخش‌های ساخت و نگهداری راه‌های استان، اصلاح و توسعه شبکه آب و برق، بهداشت و درمان، نوسازی و بهسازی مدارس، امور شهری و زیربنایی شهری، امور روستایی و عشایری، محرومان و مددجویان ورزش و جوانان هزینه شده است.

نورایمانی میزان اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال گذشته را در مقایسه با سال‌های قبل را خوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهوری، ۱۱۰ میلیارد تومان از محل مازاد درآمدهای استان سال گذشته برای جبران کسری دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص یافت.

کد خبر 568804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.