سردارِ سربلند

کاربران توئیتر با هشتگ «سردار سربلند» به استقبال اولین سالگرد شهادت سردار شهید سیدمحمد حجازی رفتند، فرمانده‌ای آرام که دوست داشت، بیشتر کار کند تا اینکه دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز بیست‌ونهم فرودین‌ماه سال ۱۴۰۰ خبری شوکه کننده از پر کشیدن یکی از اسطوره‌های این سرزمین منتشر شد، یار قدیمی حاج‌قاسم که نتوانست جدایی از فرمانده دل‌ها را زیاد تاب بیاورد؛ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فرمانده‌ای که برایمان قاسم دوم بود، از تهران تا لبنان، لباس جهاد برای دفاع از حیثیت، عزت، اقتدار و شرف همه مسلمانان بر تن داشت.

کاربران توئیتر در آستانه فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین فرماندهی سپاه قدس، یاد و خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار دلیر لشگر اسلام را گرامی داشتند.

کاربری با نام سمانه نوشت: «گلستان شهدای اصفهان میزبان شیران خفته‌ای است که هرکدام شیر مردان رزم و خدمت بوده‌اند، از جمله سردار سربلند شهید حجازی، جانشین فرمانده سپاه قدس و جانباز جنگ که نامش در لیست تحریم‌ها بود. دشمن سال‌ها در پی ترور او. در سوریه یاور او و در کشورش خادم مردم بود. نامش جاودان.»

سردارِ سربلند

یکی دیگر از کاربران توئیتر در این‌باره نوشت: «مردان خدا، شهادت را مثل پرنده‌ای بالای سرخودشان همراه دارند.»

سردارِ سربلند

کاربری با نام حاج پیچکاک به ستوه جبهه کفر از رشادت‌های سردار حجازی اشاره کرد و نوشت: «رشادت‌های وصف‌ناپذیر سردار حجازی سرافراز و بزرگ‌مرد هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های نفس‌گیر نبرد با استکبار جهانی و عوامل خودفروخته نظام سلطه در منطقه، بی‌شک تمام جبهه کفر را به ستوه آورده بود.»

سردارِ سربلند

جان اسنو نیز در توییتی نوشت: «در فراق رفیقش دل‌نوشته‌ای نوشت: مرد همه میدان‌های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود، دریایی از خوبی‌ها»

سردارِ سربلند

سیدمحمدمهدی در توییت خود از وصیت شهید حجازی گفت، او در این‌باره نوشت: «شهید حجازی در دست‌نوشته‌ای روی پارچه، متنی تهیه و وصیت کرده بود، چهل نفر بر پاکی او شهادت دهند.»

سردارِ سربلند

کد خبر 568693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.