۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
قابلیت جدید واتساپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتساپ با رویکردی مشابه تلگرام به قابلیت بازخورد پیام و Communities مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر جهان بوده که یکی از ویژگی‌های اساسی آن، چت‌های گروه است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت به صورت همزمان با چند نفر تماس بگیرند. اخیراً نیز واتساپ به صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد چند ویژگی جدید به بخش چت‌های گروهی اضافه کند که شامل ثبت واکنش ایموجی به پیام‌ها، به اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم‌تر و موارد دیگر می‌شود.

پلتفرم واتساپ، قابلیت جدید دیگری به نام Communities (انجمن‌ها) را برای مدیریت آسان‌تر چند گروه ارائه خواهد کرد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند گروه‌های مرتبط را به گونه‌ای به یکدیگر وصل کنند که ارتباطات هدفمند به راحتی و به صورت خصوصی سازماندهی شود. به نظر می‌رسد که قابلیت Communities واتساپ اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

قابلیت Communities به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌های جداگانه را با یکدیگر ترکیب کنند، در این صورت افراد می‌توانند به‌روزرسانی‌های ارسال شده به همه انجمن‌ها را دریافت کنند و به راحتی گروه‌های گفت‌وگوی کوچک‌تر را در مورد آنچه برای آن‌ها اهمیت دارد، سازماندهی کنند.

واتساپ در توئیتی اعلام کرده است که امکان ارسال واکنش ایموجی به پیام‌ها به صورت گسترده‌تر به این پیام‌رسان اضافه خواهد شد. علاوه بر قابلیت انجمن‌ها، واتساپ چند ویژگی جدید برای چت‌های گروهی خود معرفی کرده است که عبارتند از امکان به اشتراک گذاری فایل تا حجم دو گیگابایت، واکنش‌های پیام که در ابتدا فقط شش ایموجی بود و به مرور گسترش خواهد یافت. در حال‌حاضر مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما انتظار می‌رود که واتساپ به زودی آن‌ها را ارائه کند.

کد خبر 568678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.