درخشش دانشجویان اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان، مدرسان و کارکنان این مرکز علمی موفق به کسب ۱۹مقام در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هفدهمین جشنواره قرآن‌وعترت شدند.

صفدر سعیدمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هفدهمین جشنواره قرآن و عترت در بخش‌های پژوهش و فناوری، کارآفرینی و بخش شفاهی، کتبی و رشته احکام ویژه دانشجویان، مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان موفق به کسب ۱۹ مقام در بخش‌های مختلف این جشنواره شد.

وی افزود: در بخش پژوهش، فناوری و کارآفرینی جشنواره قرآن و عترت، مجید باقری هرندی از مرکز آموزش هرندی در رشته مقاله رتبه اول را کسب کرد. در رشته تلخیص کتاب سمیرا ناظمی‌هرندی، فاطمه قاسمی و سمانه جعفری از مرکز آموزش علمی‌کاربردی هرند به ترتیب اول تا سوم شدند و مهدی کنعانی‌هرندی نیز در بخش فناوری، فضای مجازی و تولیدات رسانه رتبه سوم را کسب کرد.

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان تصریح کرد: در بخش شفاهی بانوان، فاطمه باقری از مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و مریم عادل‌نیا از مرکز آموزش نجف‌آباد موفق به کسب رتبه نخست شدند. در بخش شفاهی برادران نیز مجتبی هرندی از مرکز آموزش هرند مقام سوم، حمید مولایی از مرکز آموزش خانه کارگر تشکیلات اصفهان در رشته تحقیق مقام اول و مهدی یزدانی از مرکز آموزش گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان در رشته اذان مقام دوم را کسب کردند.

سعیدمنش با بیان اینکه چهار نفر در بخش کتبی حائز رتبه شدند، اظهار کرد: در رشته احکام محدثه حقانی خوراسگانی از مرکز آموزش هرند رتبه اول، در رشته سبک زندگی اسلامی زهرا کیانی از مرکز آموزش مبارکه رتبه دوم، در بخش آشنایی با احادیث اهل بیت کیوان خشوعی از مرکز گروه صنعتی انتخاب رتبه اول و مهدی کنعانی هرندی از مرکز آموزش هرند مقام دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی کل کشور در جشنواره قرآن و عترت شرکت کردند، تصریح کرد: در رشته سیره معصومین سلیمه رجایی هرندی و زهرا کنعانی‌هرندی از مرکز آموزش هرند به ترتیب مقام اول و دوم را به دست آوردند. در رشته سبک زندگی اسلامی محمود حبیب‌اللهیان از مرکز آموزش مبارکه رتبه دوم، در بخش هنری ادبی مریم زهیری هاشم‌آبادی از مرکز آموزش هرند مقام سوم و مهنوش سادات زهرویه از مرکز آموزش جامع اسلامی کارگران اصفهان موفق به کسب رتبه اول شدند.

مسئول اداره فرهنگی_دانشجویی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: دانشجویان، مدرسان و کارکنان این مرکز علمی موفق به کسب ۱۹ مقام در بخش‌ها و رشته‌های مختلف هفدهمین جشنواره قرآن و عترت شدند.

کد خبر 568661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.